Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-10, 12:20
  #13
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Ni har förstås helt rätt och jag visste det egentligen. Bowie fick ett slag mot ögat, av kompisen George Underwood, när han gick i skolan. Det gjorde att ena pupillen inte drog ihop sig och hans syn på ögat blev förstörd. Däremot drog Bowie en lina kokain då och då, men det påverkade varken hans ögon eller sångröst.
”Drog kokain då och då”
Ja det kan man ju lugnt säga… Han kända ”Bowie-dieten” vilket bestod av mjölk, paprika och kokain.

Station to station är ju ett mästerverk och gjordes under hans dekadenta period.
Citera
2024-02-10, 13:23
  #14
Avstängd
Sluta missbruka så försvinner det, hur tror du kroppen mår? 8g per dag? Ta tag i ditt liv för i helvete!

Hål i plånboken också, är du en langare eller är du miljonär?
Citera
2024-02-10, 16:28
  #15
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaide
Hej, jag vet inte om detta är rätt ställe på detta forum för denna frågan men mod får gärna flytta tråden ifall den är fel placerad,

Iallafall, jag har brukat kokain dagligen med 1-2 veckors paus 2 gånger under 10 månader
I början hände inget med mina ögon vid intag av kokain, ingen storleks förändring på pupillerna eller något sånt, Efter ungefär 5-6 månader började mina pupiller bli enorma och fick svårt att fokusera blicken på något i mer än ett par sekunder och nu den senaste månaden har mina ögon blivit extremt blodsprängda och enorma pupiller samt att mina ögon vattnar konstant, detta är alltså efter 9-10 månaders dagligt intag av ungefär 2-3 g om dagen första 4 månaderna, 5-8g om dagen i 4 månader efter det och de sista 2 månaderna endast 0,7-1,5g om dagen
Någon som vet varför mina ögon reagerar som de gör? Och hur kan jag få det att sluta bli så?


Hm.. vad kan det bero på... ska tänka lite.... nä inget i din post pekar på att det är något du gjort och kan sluta med, nä du jag vet inte. Mystiskt!
Citera
2024-02-11, 10:12
  #16
Medlem
Vad dyrt det måste vara att pajja ögonen, vad har det kostat? Någon miljon?

Klart att ögonen blir helpaj av stora doser kola över tid. Men inte bara ögonen.
Citera
2024-03-14, 03:10
  #17
Medlem
StonedAssassins avatar
5-8 gram om dagen.. Du borde kvalificera dig till tour de France. Du kan bli nya Armstrong.
Citera
2024-03-31, 20:29
  #18
Medlem
Bästa är ju att sluta. Kokain får dig att må skit i längden och är extremt dyrt.
Citera
2024-03-31, 20:38
  #19
Medlem
Dina 8g "kokain" du drar om dagen är nog snarare på sin höjd 1g och 7g annat bajs tex avmaskningsmedel för katter(väldigt vanligt), alvedon, gips osv osv. Tror inte det är själva kokainet som är problemet.

240g ladd i månaden låter ju bara patetiskt och helt orealistiskt.


Ta en ordentlig paus sen byt kran om du verkligen vill börja igen.
Citera
2024-04-29, 22:52
  #20
Medlem
Du borde vara mer orolig för vad det ställer till inne i kroppen såsom stroke…
Citera
2024-05-01, 08:34
  #21
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Dina 8g "kokain" du drar om dagen är nog snarare på sin höjd 1g och 7g annat bajs tex avmaskningsmedel för katter(väldigt vanligt), alvedon, gips osv osv. Tror inte det är själva kokainet som är problemet.

240g ladd i månaden låter ju bara patetiskt och helt orealistiskt.


Ta en ordentlig paus sen byt kran om du verkligen vill börja igen.
Tänkte också på det att det är nog snarare så att det finns spår av kokain i det pulvret TS handlar…

8g kokain om dagen av hyfsad kvalitet vore ju en pina att försöka få i sig om dagen där näsan och tandköttet låter som den bästa vägen att gå för att ”lyckas” få i sig de mängderna och ha högst chans på att klara sig. Har fått i mig 2.6g på 12 timmar cirka men det va IV och hade det varit säg, 2.6g (Köpte 3g men acetontvättade kokainet två gånger innan och det som blev kvar va 2.6g) bra dos hade jag kunnat få i mig det på 3 pannor på den tiden bara för att. Men ni som har erfarenhet av att ta kokain IV och nu antar jag att man kört på doser så man får en kraftig ”Bell-ringer” efter varje fix/panna kokain man sätter då det är ruschen man vill åt och inte ruset. Ja då har ni säkert erfarit hur sjukt obehagligt det oftast blir när man kör mer en en gubbe IV per session. Händer ibland att det blir obehagligt ganska omgående om jag tagit lite för stor dos och eller för tätt inpå varandra. Där jag blivit rädd för att det kanske är mina sista sekunderar många gånger när ruschen drar igång och öronen ringer och halsen är totalt avdomnad samt synen är borta. Det ända som man ser är att det är vitt/grått (som att stå i den tätaste av tätaste dimman) och en en hetta i ansiktet som i det skedet är väldigt obehagligt. Det är verkligen en hårfin linje mellan perfekt och obehaglig rusch.

Så jag tror inte man ens överlever 8g hyfsad kvalitet om man kör det IV på den tiden den personen verkar göra fast inte IV.

Sen va det med alkohol i bilden för min del och nästan alltid jag tar kokain, hänt några gånger att jag inte har konsumerat sprit i samband om jag tar det IV då ruschen inte förändras något av alkohol tycker jag men kör jag det nasalt då är det 700ml sprit och ibland några starköl på det till och då konsumerar jag kokainet mycket snabbare då jag inte tycker att kokain nasalt är något vidare alls faktiskt och känner inte särskilt mycket på det utan det är mest subtilt och att jag aldrig blir full men det har nog att göra med att jag 9 gånger utav 10 tar kokainet IV.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback