Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-13, 06:44
  #13
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag skulle snarare påstå att det är en mix av 0.03 och 2.02. Då blir det lite svårt att få bort huvudproblemet om rapporteringsfunktionen bara leder till att enstaka inlägg tas bort.

2.02 är inget som går att rapportera för men det är ju en enkel sak att kommentera det i en 0.03.
Citera
2024-02-13, 06:45
  #14
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FNLS
Det funkar när det är ett par inlägg. Inte flera hundra

Jodå. Det kan man skriva i förklaringen på en eller några rapporter.
Citera
2024-02-13, 09:07
  #15
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag skulle snarare påstå att det är en mix av 0.03 och 2.02. Då blir det lite svårt att få bort huvudproblemet om rapporteringsfunktionen bara leder till att enstaka inlägg tas bort.

Rapportera inlägget och skriv en kommentar om din uppfattning. Sedan så är det ju inte säkert att vi kan görs så mycket åt användarens inlägg om det är så att han håller sig inom regelverket. Men vi kan ju titta mer på dennes inlägg. Vi märker dessa användare ganska snabbt när vi går igenom trådarna.
Citera
2024-02-13, 23:22
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Rapportera inlägget och skriv en kommentar om din uppfattning. Sedan så är det ju inte säkert att vi kan görs så mycket åt användarens inlägg om det är så att han håller sig inom regelverket. Men vi kan ju titta mer på dennes inlägg. Vi märker dessa användare ganska snabbt när vi går igenom trådarna.

Tack, ska börja göra det! Medlemmen är ganska bra på att hålla merparten av sina inlägg inom regelverket men i det stora hela så är det tydligt vad personen sysslar med. Andra användare har också börjat påtala det så jag är ju inte ensam om att ha den uppfattningen.
Citera
2024-02-13, 23:28
  #17
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Tack, ska börja göra det! Medlemmen är ganska bra på att hålla merparten av sina inlägg inom regelverket men i det stora hela så är det tydligt vad personen sysslar med. Andra användare har också börjat påtala det så jag är ju inte ensam om att ha den uppfattningen.
Så inläggen är 'inom regelverket' men du gillar dem inte och vill ta bort dem?
Så fungerar inte diskussionsforum.
Citera
2024-02-13, 23:50
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Så inläggen är 'inom regelverket' men du gillar dem inte och vill ta bort dem?
Så fungerar inte diskussionsforum.

Slå upp ordet "merparten" så kanske du lär dig något nytt och förstår mitt inlägg.
Citera
2024-02-13, 23:53
  #19
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Slå upp ordet "merparten" så kanske du lär dig något nytt och förstår mitt inlägg.
de flesta, eller huvuddelen?

Och de vill du ta bort, trots att de är inom regelverket? För att du inte gillar dem?

(och note till en grinig användare att jag inte ens länkar SAOB. Men detta kanske är 'mobbande' ändå, vem vet, trots att det bara var svar på frågan?)
__________________
Senast redigerad av mikaels 2024-02-13 kl. 23:56.
Citera
2024-02-13, 23:56
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
de flesta, eller huvuddelen?

Och de vill du ta bort, trots att de är inom regelverket? För att du inte gillar dem?

Men suck...har du läst hela tråden eller bara hakat upp dig på ett enda inlägg?
Citera
2024-02-13, 23:58
  #21
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Men suck...har du läst hela tråden eller bara hakat upp dig på ett enda inlägg?
Du klagar på att merparten av inläggen du ogillar är inom regelverket. Du har mött en användare du ogillar. Deal with it.
Citera
2024-02-14, 00:03
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Du klagar på att merparten av inläggen du ogillar är inom regelverket. Du har mött en användare du ogillar. Deal with it.

Jag förstår att det kan vara jobbigt att kämpa sig genom 1.5 sidor med inlägg men gör ett nytt försök imorgon i nyktert tillstånd så kan vi diskutera då. God natt.
Citera
2024-02-14, 00:06
  #23
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag förstår att det kan vara jobbigt att kämpa sig genom 1.5 sidor med inlägg men gör ett nytt försök imorgon i nyktert tillstånd så kan vi diskutera då. God natt.
Jag har läst hela dem korta tråden som handlar om att du är sur på någon som skriver inlägg inom regelverket som du ogillar.

Som jag skrev tidigare, deal with it.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback