Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 02:48
  #613
Medlem
Reiwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Feminism har ALLT att göra med arbetet mot sexuellt våld.

Nu ljuger du så att näsan växer. I ditt fall handlar det om att arbeta FÖR sexuellt våld mot svenska kvinnor. Du är ren ondska. Låt mig citera ditt klassiska inlägg där du tycker det är helt ypperligt att importera våldtäkter av svenska kvinnor:

Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Om invandring av 10 000 från Kongo innebär att vi räddar livet på dessa samt 40 000 fler människor i Kongo (pga pengar hemskickat) och förbättrar den pressade situationen något i Kongo som i sin tur kan leda till att x antal fler klarar livhanken och slipper bli torterade och eller våldtagna.

Om denna invandring innebär att runt 200 fler kvinnor per år i Sverige blir våldtagna eller utsätts för våldtäkt. (av de beräknade ca 36 000 fallen redan)

Är det då värt det?

200 våldtäkter mot minst 50 000 liv?

hmm? vad säger du?

Sluta låtsas som att du är emot sexuellt våld, Merapi.

Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Noterar att du ändå inte svarar på frågan "vad anser du om flyktingvågen 2014-2018 i Sverige". Feminism är lite likt miljökatvisism. Det ska mest pratas och godhetssignaleras. Sedan får männen från SD komma in och starta om kärnkraften och låsa in våldtäktsmännen från Afrika.

Noterar det senaste fallet hur en Somalisk pojke knivar ihjäl sin syster som tog hans laddare. Finns lite tyngre områden för feminister att bita i än "jag har 12 kr i timmen lägre lön".

Du förstår nog varför hon inte svarade på frågan av det jag citerade ovan.
__________________
Senast redigerad av Reiwa Idag kl. 02:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback