Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-23, 15:43
  #1
Medlem
Är extremt nyfiken på denna relation, kopplingar, likheter. Och kanske en långsiktig lösning?
Jag vet inte , men jag började precis en kur efter att knappt ätit fisk på över 2 år samt ett långvarigt missbruk av bensodiazepiner? Kan detta vara en lösning?
Läst en del studier som jag kopplar ihop med likheter från benzo.

Någon annan?

Må väl
Citera
2024-02-23, 15:52
  #2
Medlem
Negercps avatar
Det kräver en hel del mer för att bekämpa din ångest än fiskleverolja och vitamin D.
Jag funderar på självmord dagligen trots att jag konsumerar det du tar upp.
Citera
2024-02-23, 16:05
  #3
Medlem
sturdyoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Det kräver en hel del mer för att bekämpa din ångest än fiskleverolja och vitamin D.
Jag funderar på självmord dagligen trots att jag konsumerar det du tar upp.

Vilka doser pratar vi om och hur lång tid?
Citera
2024-02-23, 16:23
  #4
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg
Är extremt nyfiken på denna relation, kopplingar, likheter. Och kanske en långsiktig lösning?
Jag vet inte , men jag började precis en kur efter att knappt ätit fisk på över 2 år samt ett långvarigt missbruk av bensodiazepiner? Kan detta vara en lösning?
Läst en del studier som jag kopplar ihop med likheter från benzo.

Någon annan?

Må väl

Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Det kräver en hel del mer för att bekämpa din ångest än fiskleverolja och vitamin D.
Jag funderar på självmord dagligen trots att jag konsumerar det du tar upp.


Testat tillskott själv, märker inget. Men när jag äter keto, särskilt fet jävla lax och är i ketosis känns det som att hjärnan blir total befriad från alla problem.
Citera
2024-02-23, 16:33
  #5
Medlem
sturdyoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkungen
Testat tillskott själv, märker inget. Men när jag äter keto, särskilt fet jävla lax och är i ketosis känns det som att hjärnan blir total befriad från alla problem.

Håller med. Keto är nog det jag mår absolut bäst av, stor del av all stress försvinner, så mycket mer energi, aptiten går ned och man känner sig på topp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback