Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-02, 17:00
  #13
Medlem
fittslems avatar
Vad skulle det tjäna för syfte? Att sprida ett budskap?

Då är det bara att använda bottar som reggar konton och postar ryss-propaganda till exempel.
Citera
2024-03-02, 20:51
  #14
Avstängd
Alldelesunderbars avatar
Jag börjar fundera på om många är bots och har varit det åtminstone de senaste 10 åren. AI är inget nytt och det finns teorier om att majoriteten av allt material är AI

Denna video lades upp långt innan chatgpt lanserades

https://youtu.be/mlR9fCXfWyM?si=ITJZMFfA_L27km_i
Citera
2024-03-02, 23:48
  #15
Medlem
Soda-Streams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesunderbar
Jag börjar fundera på om många är bots och har varit det åtminstone de senaste 10 åren. AI är inget nytt och det finns teorier om att majoriteten av allt material är AI

Denna video lades upp långt innan chatgpt lanserades

https://youtu.be/mlR9fCXfWyM?si=ITJZMFfA_L27km_i


Galet men ändå trovärdigt och värre kommer det att bli , tänker på implantatet i hjärnan som Elon Musk precis lyckats med.
Citera
2024-03-29, 14:18
  #16
Medlem
Finns inte någon människa som skriver så analt som JokerMannen gör i tråden om IBS. Pun intended.

Antingen är det en människa med extrem autism eller AI-genererade svar eller en människa som kopierar in vad en Chat-GPT skrivit. Vilket är emot fb,s regler.

Jag har i den tråden skrivit inlägg där jag frågat rakt ut om JokerMannen är en bot och om så är fallet så hoppas jag hans svar får stå kvar i tråden för det är ju relevanta svar i den tråden men ofta oerhört tunglästa formuleringar med information om hur medicinska termer ska uttalas osv.

Jag fick aldrig någon respons och mitt inlägg plockades genast bort då det självklart var OT. Men jag frågar mig vilken moderator som tycker att JokerMannens svar inte är från en bot och bortser från regel 0.13.

Nu ger jag bara en random citering från JokerMannens inlägg i den tråden, men han har gjort femtielva inlägg där ALLA är iögonfallande märkligt skrivna. Ibland avslutas inläggen med :

Inlägget är genomläst samt att alla redigeringar är gjorda vilket betyder att inlägget är klart för att bli läst/◀

(FB) IBS (Irriterad Tjocktarm)
Citera
2024-03-30, 02:25
  #17
Medlem
Barachiels avatar
Ja, det händer då och då sen så är det inte så självklart som man vill tro. Snakeplisken som ni säkert ser käfta emot varenda motstånd argument utanför den akademiska sfären mot andra medlemmar här, oavsett om någon vill gräva i avföringsbaciller till uppenbara ifrågasättande om självklara aningar hos individen som för en resonlig åsikt gentemot Bill Gates ifrågasättande passion och intresse för något så avlägset ifrån hans passiva roll inom Microsoft där det knappast är han som utan college utbildning skulle sitta ner med arbetarna för att lösa varför gjorden inte utläser aktivitet även om han har testat både minus ingången till mjukvaran och plus ingången på andra sidan. Faktum är att han har ingen fucking aning för snubben är fullt upp med att efterfölja fascist fasoner och intervjuer som utan frågor från den som intervjuar sitter och babblar om läkemedel som han framför som det mest självklara för gemene man fast det sen visa sig att det mest självklara är att ifrågasätta en data nörd med noll insikt i det ingengörsarbete som görs och som vi sen kan konstatera att det inte är överhuvudtaget normalt att då denna snubben säljer in en produkt som framställts på mindre än ett år när vår gemensamma data konstaterar att det tar 9, 10 år att börja sälja produkten för användning av människan. Så då blir det munhugg från liknande personer som billy, med noll intresse att ta in enkel information från den skyhöga information som internets bibliotek erbjuder. En sån är bara en jobbig jävel med vad ni tycker känns som en ifrågasättande beteende för någon som så duktigt presenterat sig ”kritisk” men väljer att inte förtydliga vad fan han menar med det för han vet helt enkelt själv att han inte är kritisk, han är bara jävligt mysko och han skjuter enbart dig själv i foten ju mer trög han låtsas att vara. Så nä, den typen av vara kan man ändå se igenom för vad det är. AI är dock före oss just precis nu och den typen jag precis beskrev kommer alltså snart att dyka upp här o det blir svårt att genomse om det är en ai man förbannar sig för eller en psykotisk regnbågs aktivist man snear över.
__________________
Senast redigerad av Barachiel 2024-03-30 kl. 02:28.
Citera
2024-03-30, 13:03
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Ja, det händer då och då sen så är det inte så självklart som man vill tro.

Snakeplisken som ni säkert ser käfta emot varenda motstånd argument utanför den akademiska sfären mot andra medlemmar här,
oavsett om någon vill gräva i avföringsbaciller till uppenbara ifrågasättande om självklara aningar hos individen som för en resonlig åsikt gentemot Bill Gates ifrågasättande passion och intresse för något så avlägset ifrån hans passiva roll inom Microsoft där det knappast är han som utan college utbildning skulle sitta ner med arbetarna för att lösa varför gjorden inte utläser aktivitet även om han har testat både minus ingången till mjukvaran och plus ingången på andra sidan.

Faktum är att han har ingen fucking aning för snubben är fullt upp med att efterfölja fascist fasoner och intervjuer som utan frågor från den som intervjuar sitter och babblar om läkemedel som han framför som det mest självklara för gemene man fast det sen visa sig att det mest självklara är att ifrågasätta en data nörd med noll insikt i det ingengörsarbete som görs och som vi sen kan konstatera att det inte är överhuvudtaget normalt att då denna snubben säljer in en produkt som framställts på mindre än ett år när vår gemensamma data konstaterar att det tar 9, 10 år att börja sälja produkten för användning av människan.

Så då blir det munhugg från liknande personer som billy, med noll intresse att ta in enkel information från den skyhöga information som internets bibliotek erbjuder.

En sån är bara en jobbig jävel med vad ni tycker känns som en ifrågasättande beteende för någon som så duktigt presenterat sig ”kritisk” men väljer att inte förtydliga vad fan han menar med det för han vet helt enkelt själv att han inte är kritisk, han är bara jävligt mysko och han skjuter enbart dig själv i foten ju mer trög han låtsas att vara.

Så nä, den typen av vara kan man ändå se igenom för vad det är.

AI är dock före oss just precis nu och den typen jag precis beskrev kommer alltså snart att dyka upp här o det blir svårt att genomse om det är en ai man förbannar sig för eller en psykotisk regnbågs aktivist man snear över.

Det gick inte att läsa utan styckeindelning.
__________________
Senast redigerad av lacrima 2024-03-30 kl. 13:08.
Citera
2024-03-31, 01:23
  #19
Medlem
Kollar i trådar om politik usa och en medlem kly..n
Svarar på allt och lite till som skrivs om biden .

Måste väl finnas en gräns för antal inlägg per timma/ dygn etc för en människa?
Eller kanske "bara " är maniska skov ?
Uppåtdroger?
Citera
2024-03-31, 01:45
  #20
Medlem
EliLillys avatar
Varför skulle vissa inlägg inte göra det. Det finns ju alltid någon form av vinning om saker och ting kan göras enklare men vad spelar det för roll. Du ska inte vara här för att söka kontakt utan utbyta tankar. Om det är med AI eller människor ska inte bekomma dig en millimeter. Annars finns Facebook mm.

Sätt telefonen på AI-inmatning så sprutar det ut text men vad vore syftet. Det är du själv och ingen annan här.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback