Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-02, 10:27
  #1
Medlem
dreadpirate420s avatar
Jag misstänker att min respektive chattar med andra killar, hon har suspekt beteende med sin mobil. Jag har hennes password men finner inga misstänkta appar, misstänker att hon gömmer apparna på något vis. Hur hittar jag dessa? Det är en Samsung hon har.

Jag tänker att en keylogger på hennes telefon skulle kunna vara ett sätt, har ni något tips på en keylogger som är pålitlig, gratis och ej upptäcks. Eller ett program som kan finna alla appar oavsätt om dom är gömda eller ej.
Citera
2024-03-14, 12:49
  #2
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreadpirate420
Jag misstänker att min respektive chattar med andra killar, hon har suspekt beteende med sin mobil. Jag har hennes password men finner inga misstänkta appar, misstänker att hon gömmer apparna på något vis. Hur hittar jag dessa? Det är en Samsung hon har.

Jag tänker att en keylogger på hennes telefon skulle kunna vara ett sätt, har ni något tips på en keylogger som är pålitlig, gratis och ej upptäcks. Eller ett program som kan finna alla appar oavsätt om dom är gömda eller ej.

Samsungtelefoner har en krypterad app som heter Hemlig Mapp (Secure Folder) där man kan ha separata appar installerade. Om hon har använt den kan du se i mobildata och WiFidata i Androids inställningar om den appen har förbrukats och hur mycket data som har förbrukats där. Det behöver ju inte garantera att hon snackar med andra killar, men men.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback