Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-04, 15:12
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Lite väl hårt va? Om testo förstörde ditt liv måste du ha gjort något riktigt fel.

Krävs inte särskilt lång kur för att orsaka sig permanenta skador på testiklarna, hpg axeln och kroniskt lågt testosteron. Har själv fått uppleva detta med min lilla trt-kur från sjukvården med nebido. Funktionen blev aldrig sig lik igen. Vissa verkar av någon anledning återhämta sig bättre och pct underlättar givetvis. Allt beror på genetik, dos och tid.
Citera
2024-03-04, 15:53
  #14
Medlem
Fuckwindowss avatar
Testo innan 25 iaf känns ju ganska dumt om du inte har extremt låga värden..

Det ska man leka med när man är vuxen 35/40 plus

Rekommenderar det inte. Bättre du kör utan i den åldern.
Citera
2024-03-04, 17:08
  #15
Medlem
En sak jag noterat är att alla som ”planerar att kura” aldrig gör det. Verkar finnas en hel människor går igenom livet nyfikna på saker och ting men aldrig provar, steroider är en sådan sak.

För att svara TS så Nej du bör inte ta testosteron om du inte verkligen älskar träning och har det som livsstil.
__________________
Senast redigerad av VitaminD3K2 2024-03-04 kl. 17:15.
Citera
2024-03-04, 19:14
  #16
Moderator
Kraftkarls avatar
Rekommenderar dig att läsa den här tråden:
(FB) Funderar på att kura för första gången? Läs
Citera
2024-03-04, 19:55
  #17
Medlem
Backaborts avatar
Har läst på olika forum om folk som använder testobase några gånger i veckan utan att stänga ned egenproduktionen. Så om du vill använda låg dos testo skulle jag rekommendera ett sånt protokoll, istället för att köra TRT med långa estrar och riskera att sabba egenproduktionen i din ålder, inte värt det.. Och om du tar höga doser testo riskerar du att få förhöjt östrogen vilket bla. kan det få benen att mogna tidigare och hämma tillväxten om du fortfarande växer..
Citera
2024-03-04, 21:09
  #18
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Lite väl hårt va? Om testo förstörde ditt liv måste du ha gjort något riktigt fel.


Det som kraftkarl länkar till längre bak i tråden är typ ett hopkok av all skit jag gått
Igenom, började med att trycka sustanon när jag var 19 hade absolut noll koll på någonting knappt satt min fot på ett gym, hörde någon säga:” Öööh ja känner en snubbe som tröck systanol han blev stor som ett jävla djur”


Några månader senare såg jag två riktiga biffar på stan å frågade om dom
Kunde fixa ”systanol” å visst kunde dom fixa sustanon. Sen följde 10 år av på och av kurer.
Är 40 bast nu och
Nu sitter jag med 4,7 i testo och kan förmodligen inte skaffa barn, har gått igenom misssbruk av både koks alkohol och benso.
Senaste 7 åren har jag vart ren å varit extremt deprimerad med sjölvmordstankar.


Utreds nu av rewell men är rätt säker på att jag aldrig kommer kunna skaffa barn.

Förlorade flickvänner, kompisar och nu senast min fru.


Kunde jag spola tillbaka tiden tills jag var 19 år hade jag aldrig rört skiten.
Tror eventuellt att jag hade varit lite längre och mer bredaxlad om jag inte hoppat på så tidigt.
När jag var 19 hade jag hög testo normalt sinnessjuk libido, nu är jag fet deprimerad och erektil dysfunktion

Jo ”testo” förstörde mitt liv



Vill varna pojken och uppmana honom att träna ren, kommer gå kanon i den åldern. Är han sugen om 10 år så kan han ju fundera på det. Men tänk till före
__________________
Senast redigerad av Fritjoffandersson 2024-03-04 kl. 21:14.
Citera
2024-03-05, 09:09
  #19
Medlem
Zantoris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Det som kraftkarl länkar till längre bak i tråden är typ ett hopkok av all skit jag gått
Igenom, började med att trycka sustanon när jag var 19 hade absolut noll koll på någonting knappt satt min fot på ett gym, hörde någon säga:” Öööh ja känner en snubbe som tröck systanol han blev stor som ett jävla djur”


Några månader senare såg jag två riktiga biffar på stan å frågade om dom
Kunde fixa ”systanol” å visst kunde dom fixa sustanon. Sen följde 10 år av på och av kurer.
Är 40 bast nu och
Nu sitter jag med 4,7 i testo och kan förmodligen inte skaffa barn, har gått igenom misssbruk av både koks alkohol och benso.
Senaste 7 åren har jag vart ren å varit extremt deprimerad med sjölvmordstankar.


Utreds nu av rewell men är rätt säker på att jag aldrig kommer kunna skaffa barn.

Förlorade flickvänner, kompisar och nu senast min fru.


Kunde jag spola tillbaka tiden tills jag var 19 år hade jag aldrig rört skiten.
Tror eventuellt att jag hade varit lite längre och mer bredaxlad om jag inte hoppat på så tidigt.
När jag var 19 hade jag hög testo normalt sinnessjuk libido, nu är jag fet deprimerad och erektil dysfunktion

Jo ”testo” förstörde mitt liv



Vill varna pojken och uppmana honom att träna ren, kommer gå kanon i den åldern. Är han sugen om 10 år så kan han ju fundera på det. Men tänk till före
Jag beklagar.

Absolut så är det mycket bättre än träna ren i just den åldern, det håller nog alla med om. I hans fall ska han INTE röra någon form av steroid till han har tillräckligt mycket grundfakta och fixat sin dåliga självkänsla.

Varför jag reagerade var främst pga egna erfarenheter, vad jag hört och sett. Prepp är inte för alla, långt ifrån. Allt handlar om genetik, bakgrund och hur mycket du faktiskt vet om det du sprutar i dig.
Jag har bara reagerat bra det jag har rört, och det tackar jag gud för att jag inte fick massa vidriga bieffekter. Förmodligen är jag bara lyckligt lottad.

Jag tycker dock inte man ska säga att om man trycker testo så är man dödsdömd med skit, så är det inte. Man måste förstå riskerna innan man avgör om det är värt det eller inte.
Citera
2024-03-05, 11:02
  #20
Medlem
Roidberts avatar
Jag håller inte med de övriga i tråden att det nödvändigtvis är en dålig idé för trådskaparen att trycka testosteron. Visserligen var jag 27, inte 18, när jag började trycka. Testosteron/AAS gav i alla fall mig bättre självförtroende och självkänsla. Tack vare detta har jag mina döttrar idag. Livet hade kanske blivit bra för mig utan testosteron och visst kan jag hålla med om att TS inte bör utesluta terapi och ren träning, men i mitt fall ångrar jag ingenting. Är idag "naturlig" sedan mars 2022 (eller juni 2023, beroende på hur man ser på det).

Oavsett vad TS väljer att göra tycker jag att han bör kolla upp sitt naturliga testosteron först. Sedan kan jag också dela med mig av de insikter jag har kommit fram till under tiden jag har gått på testosteron, som har gjort mig starkare och förbättrat mitt liv, om TS är.intresserad.
Citera
2024-03-05, 12:09
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag håller inte med de övriga i tråden att det nödvändigtvis är en dålig idé för trådskaparen att trycka testosteron. Visserligen var jag 27, inte 18, när jag började trycka. Testosteron/AAS gav i alla fall mig bättre självförtroende och självkänsla. Tack vare detta har jag mina döttrar idag. Livet hade kanske blivit bra för mig utan testosteron och visst kan jag hålla med om att TS inte bör utesluta terapi och ren träning, men i mitt fall ångrar jag ingenting. Är idag "naturlig" sedan mars 2022 (eller juni 2023, beroende på hur man ser på det).

Oavsett vad TS väljer att göra tycker jag att han bör kolla upp sitt naturliga testosteron först. Sedan kan jag också dela med mig av de insikter jag har kommit fram till under tiden jag har gått på testosteron, som har gjort mig starkare och förbättrat mitt liv, om TS är.intresserad.


Ja du får gärna dela med dig.

Jag läser allt och uppskattar alla svar
Citera
2024-03-05, 17:14
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backabort
Har läst på olika forum om folk som använder testobase några gånger i veckan utan att stänga ned egenproduktionen. Så om du vill använda låg dos testo skulle jag rekommendera ett sånt protokoll, istället för att köra TRT med långa estrar och riskera att sabba egenproduktionen i din ålder, inte värt det.. Och om du tar höga doser testo riskerar du att få förhöjt östrogen vilket bla. kan det få benen att mogna tidigare och hämma tillväxten om du fortfarande växer..

Men vad sysslar du med?..

Du tipsar en 18åring på 64kg att köra testobase några gånger i veckan i stället för ett standard protokoll för att du har läst på olika forum att folk säger de kan göra det utan att stänga ned egenproduktion?

Alltså med all respekt kan vara det dummaste jag någonsin hört och det absolut sämsta rådet att ge veliga 18åringar som endast letar efter infon de vill ha för att försvara att hoppa på.

Ska du bara sitta och tjejgissa är det bättre att inte skriva alls, alla gånger. Herregud.
Citera
2024-03-05, 23:10
  #23
Medlem
Backaborts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki1984
Men vad sysslar du med?..

Du tipsar en 18åring på 64kg att köra testobase några gånger i veckan i stället för ett standard protokoll för att du har läst på olika forum att folk säger de kan göra det utan att stänga ned egenproduktion?

Alltså med all respekt kan vara det dummaste jag någonsin hört och det absolut sämsta rådet att ge veliga 18åringar som endast letar efter infon de vill ha för att försvara att hoppa på.

Ska du bara sitta och tjejgissa är det bättre att inte skriva alls, alla gånger. Herregud.
Om TS vill prova testo så är det ju bättre att han testar låga doser med låg risk för nedstängning först och ser hur han reagerar på det, istället för att gå på en standardkur på 12-20 veckor 500mg enanthate direkt..
Citera
2024-03-06, 10:28
  #24
Medlem
hahah rekommendera testo-base till en liten grabb.. Herregud.

Testo-base är för tour de france cyklister och totala anabola-monster som inte har någon gräns på vad dom injicerar i jakten på muskelmassa.

Alltså, jag förstår logiken i rekommendationen men det är helt verklighetsfrånvänt bara.

Påminner mig om klippet där Bostin Loyd står med en pump testo-base som har kristalliserats påväg in i hans biceps och han tipsar att om man drar pumpen fram och tillbaka några gånger så lossnar stoppet i kanylen så man kan skjuta in resten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback