Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-06, 23:39
  #1
Medlem
Flickpojkens avatar
Även om jag tänder på kvinnor och även om de finns vackra kvinnor så undrar jag om så inte fallet. Hälsa brukar betraktas som grunden till skönhet och de är välkänt inom den medicinska vetenskapen att mäns hälsa är bättre än kvinnors (De är bland annat därför män mer intressanta som blodgivare). Kan de vara därför? Många kvinnor ser ju oerhört sjukliga utan smink, Och även om vissa vill påstå att de beror på ren vana. Så undrar jag om inte de sjukliga drag många kvinnor uppvisar utan smink är mycket ovanligare hos män?

Jag tänker på saker som porer på näsan, allmänt dålig hy insjunkna ögon, ringar under ögonen ojämn pigmentering dubbelhaka rynkor asymmetri osv. Och sedan även saker som allmänt "svaga" drag. Visst överdriven käklinje och för framträdande kindben är fult på en kvinna men många ser ut som små pojkar och behöver därför förstärka dessa drag med markeringar osv.

Om man ska gå mer specifikt på kroppen så är även kvinna med en attraktiv kropp egentligen något extremt ovanligt. De krävs helt enkelt BH och rumplyft och alla möjliga andra konstruktioner för att dom ska se normala ut. En man som inte vräker i sej skräpmat där emot ät naturligt small och senig. Även om jag/ni män inte tänder på en manskropp så måste man konstatera att de jag säger stämmer.
__________________
Senast redigerad av Flickpojken 2024-03-06 kl. 23:46.
2024-03-06, 23:43
  #2
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Ja, det stämmer. Det är därför Michelangelo och Da Vinci mestadels porträtterade män eftersom manlig skönhet är den vackraste i sin rena form.
2024-03-06, 23:56
  #3
Medlem
OneTaps avatar
du måste va bög :P män ser mycke fulare ut tycker ja. kvinnor dom e riktigt snygga o så länge dom väger normalt o tar hand om sig o fixar håret o smink osv så finns de inget vackrare =) speciellt om dom tassar runt på alla fyra i en sexig katt outfit o får snaska lite dase. de e en guda benådad syn :P män däremot dom e inte alls så sexiga. visst en snubbe med sex pack o stor dase då kanske man tittar o spanar in lite men de e ovanligt. kvinnor däremot e naturligt snygga o väl skapade :P
2024-03-07, 00:00
  #4
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
du måste va bög :P män ser mycke fulare ut tycker ja. kvinnor dom e riktigt snygga o så länge dom väger normalt o tar hand om sig o fixar håret o smink osv så finns de inget vackrare =) speciellt om dom tassar runt på alla fyra i en sexig katt outfit o får snaska lite dase. de e en guda benådad syn :P män däremot dom e inte alls så sexiga. visst en snubbe med sex pack o stor dase då kanske man tittar o spanar in lite men de e ovanligt. kvinnor däremot e naturligt snygga o väl skapade :P

Nu beskriver du saker som handlar om sexuell attraktion jag tänder inte heller på en man och de är de som är poängen här.
2024-03-07, 01:10
  #5
Medlem
.
__________________
Senast redigerad av ViktigSynpunkt 2024-03-07 kl. 01:15.
2024-03-07, 01:20
  #6
Avstängd
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
du måste va bög :P män ser mycke fulare ut tycker ja. kvinnor dom e riktigt snygga o så länge dom väger normalt o tar hand om sig o fixar håret o smink osv så finns de inget vackrare =) speciellt om dom tassar runt på alla fyra i en sexig katt outfit o får snaska lite dase. de e en guda benådad syn :P män däremot dom e inte alls så sexiga. visst en snubbe med sex pack o stor dase då kanske man tittar o spanar in lite men de e ovanligt. kvinnor däremot e naturligt snygga o väl skapade :P

Så är det :PP
2024-03-07, 02:03
  #7
Medlem
Jag kan bara tala för mej själv och jag är skitful.
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2024-03-07, 02:20
Moderator
Ej feminism

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback