Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-09, 08:23
  #13
Avstängd
TreRaggmunkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Det var väl något generaliserande och fördomsfullt skrivet? Känner ej igen någon av beskrivningarna, men du pratar missbruk i sådana fall vilket det finns vi som ej gör... nej ladd är bara låg på renhet som fan, bränner hål i nässkiljeväggen om du har tur osv osv.. Finns negativa effekter med alla droger/mediciner vid överkonsumption så förstår inte vad poängen är eller varför du drar varenda människa som brukar eller missbrukar tjack som om de delade kollektivt medvetande... ryckiga stirriga osv vid missbruk kan förekomma ja. För min egen del så har jag inga negativa effekter direkt men då kör jag inte varje dag, långt ifån, varpå man slipper bli sån du fbestämt attman blir!

Det är inte jag som bestämmer hur ni tjackisar blir, det är en universal sanning att ni blir som ni blir, det ligger inte på mig att ni måste springa till tandläkaren, som ni sen måste ta en springnota ifrån för jobb, det är bara glömma när man är vaken 24/7

Är du tunn, undernärd och har en sönderstressad burhamster där hjärtat ska vara i normala fall så är piller ingen bra idé, sluta smutsa ner dig själv med tjack
Citera
2024-03-09, 09:41
  #14
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Det är inte jag som bestämmer hur ni tjackisar blir, det är en universal sanning att ni blir som ni blir, det ligger inte på mig att ni måste springa till tandläkaren, som ni sen måste ta en springnota ifrån för jobb, det är bara glömma när man är vaken 24/7

Är du tunn, undernärd och har en sönderstressad burhamster där hjärtat ska vara i normala fall så är piller ingen bra idé, sluta smutsa ner dig själv med tjack

Nej ser det är du som verkar ha någon sorts fantasi baserat på dagligt missbrukande tjackisar. Jag har inga som helst problem med mina tänder, ryckningar, arbeten, jag sover bra är jag uppe en natt så är det ett aktivt val eller vad du nu som sagt får för dig. Att säga att alla som använder tjack övh ser likadana ut måste du ju höra själv att logik är helt frånvarande från den meningen? Komiskt. Eller du kanske missade att jag brukar o inte missbrukar, eller finns inte sånt där du bor heller..?

Nej tack jag gillar tjack ibland, jag är tvungen att äta piller och varför bryr du dig så i vad jag använder? Känner du en kemist kan du ju alltid analysera ditt ladd så får du se på smuts där med, därför man renar innan man använder om distributören inte säljer hög renhet, inte svårare än så. Gud vilket värdelöst ämne att argumentera om egentligen, tyckte bara ditt tankesätt och generaliserande av miljoner människor var oerhört fascinerande för det verkar tydligen vara sanning för din del, vilket är än mer fascinerande med tanke på att det ej har verklighetsförankring utöver ett fåtal o ofta då missbrukare då de får sido effekterna givetvis, logik.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback