Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-11, 17:51
  #1
Avstängd
Melange5738s avatar
https://www.i24news.tv/en/news/inter...plot-suspicion

Citat:
Italian police arrested three Palestinians suspected in plotting terrorist attacks, including a suicide attack, against civilian and military targets "on a foreign soil."

The suspects are believed to be a part of 'Rapid response group - Tulkarem Brigades' of al-Aqsa Martyrs' Brigades, designated a terrorist organization by the European Union.

The operation was carried out in L'Aquila in central Italy at the request of the Public Prosecutor's Office of L'Aquila - District Anti-Mafia and Anti-Terrorism Directorate, in coordination with the National Anti-Mafia and Anti-Terrorism Prosecutor's Office.

Det är väl fjärde europeiska landet nu.
Citera
2024-03-11, 17:58
  #2
Medlem
För den okunnige, har Italien stöttat Israel i israelernas kamp mot palestinierna?

”Every action has an equal reaction” eller nått sånt - Einstein kanske

Tur att terrorpoliserna är steget före! Jag gillar att kritisera, men måste ge dessa eloge dock!
__________________
Senast redigerad av Sierra.Leone 2024-03-11 kl. 18:22.
Citera
2024-03-11, 18:40
  #3
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
För den okunnige, har Italien stöttat Israel i israelernas kamp mot palestinierna?

”Every action has an equal reaction” eller nått sånt - Einstein kanske

Tur att terrorpoliserna är steget före! Jag gillar att kritisera, men måste ge dessa eloge dock!
Ja man stödjer deras kamp mot terroristerna, men precis som alla andra vettiga länder så värnar man om civilbefolkningen i Gaza.

Man var f ö väldigt snabba med att säkra upp kring judiska institutioner i Italien för att skydda dem.
Citera
2024-03-12, 16:14
  #4
Medlem
Muslimer som vill slakta oskyldiga icke-muslimer igen. Sjuka, barbariska drägg.

Europa måste av-islamiseras snarast!

Snart lyckas ett, eller flera, attentat. Det är mycket aktivitet nu.

Jag blir mer äcklad och sorgsen för var dag när jag ser alla dessa sadistiska muslimer vandra på våra gator som aktivt arbetar för att förändra vårt sätt att leva, de vill göra våra länder till samma typ av länder de ”flydde ifrån”.
__________________
Senast redigerad av runarSten 2024-03-12 kl. 16:21.
Citera
2024-03-12, 16:20
  #5
Medlem
ReiseReises avatar
Hur tänker de?
Hade de lyckats med terrorattentatet (ett nytt Bataclan) så hade det endast visat att Israel haft rätt hela tiden.

Nu är ändå opinionen i väst extremt splittrad och pressen på politikerna ökar, men med ett terrorattentat så hade ju hela debatten dött över natten och Israel hade troligtvis jublat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback