Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-14, 15:04
  #1
Medlem
bema56s avatar
Finns det nån operatör som har detta?
Har en telefon för enbart Swish och jag förbrukar minimalt med pengar varje månad men mitt nuvarade abb nollställer potten vaje månad och jag är tvingad att ladda om det om jag ska skicka Swish.

Tidigare hade i alla fall Telia abb som bara behövde tankas med 50 kr om året för att hålla det aktivt.
Citera
2024-03-14, 15:19
  #2
Medlem
Halebop. Räcker att ringa minst 1 samtal/år.
Citera
2024-03-14, 15:31
  #3
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Halebop. Räcker att ringa minst 1 samtal/år.
Vad gäller samtal stämmer det men skall du använda swish på stan utan wifi så behöver du ett data abonnemang och det billigaste Halebop kostar 79:- för 90 dagar.
Citera
2024-03-15, 02:44
  #4
Medlem
Telenor kontantkort använder jag. Räcker ett år.
Citera
2024-03-15, 02:50
  #5
Avstängd
Vill minnas att Comviq också har en sådan, påfyllning för 250kr så kan man ringa så länge man ringer
Citera
2024-03-15, 08:26
  #6
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Halebop. Räcker att ringa minst 1 samtal/år.
Jag har ett Halebop som jag laddade med 100:- och de försvann vid månadsskiftet.
Är det nåt som suger pengar trots att man inte använder telefonen utan att den bara är påslagen, typ nån app eller datatrafik?
Citera
2024-03-15, 08:29
  #7
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Jag har ett Halebop som jag laddade med 100:- och de försvann vid månadsskiftet.
Är det nåt som suger pengar trots att man inte använder telefonen utan att den bara är påslagen, typ nån app eller datatrafik?
Haft Halebop kontantkort med pengar i många år, aldrig detta problem.

Har även Telenor kontantkort, funkar bra det också.

Däremot, Comviq kontantkort, detta drar några ören lite då och nu, trots att kortet ligger i en låda, och alltså inte sitter i en mobiltelefon.
Citera
2024-03-15, 08:33
  #8
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
Haft Halebop kontantkort med pengar i många år, aldrig detta problem.

Har även Telenor kontantkort, funkar bra det också.

Däremot, Comviq kontantkort, detta drar några ören lite då och nu, trots att kortet ligger i en låda, och alltså inte sitter i en mobiltelefon.
Ok! Då borde det vara nån tjänst som suger pengar och måste slås av?
Citera
2024-03-15, 10:05
  #9
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Ok! Då borde det vara nån tjänst som suger pengar och måste slås av?
Har ingen aning 🙄🤷🏻‍♀️
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback