Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-14, 21:08
  #13
Avstängd
TreRaggmunkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Hmm skumt att min man kan få upp den när som helst + suga av vegkillar är betydligt trevligare

Då är du antagligen lesbisk och vill vara med harmlösa pojkar som inte visar minsta tillstymmelse till aggressivitet eller manligt agerande.

En vegansk mikropenis är lika både i slakt och erigerat tillstånd, ingen skillnad så du inbillar dig!
2024-03-14, 21:12
  #14
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasapple
Då jag hört om andra före detta-veganer/aktivister som blivit mordhotade etc när de slutar så vill jag inte skriva alltför mycket om plats/tid, min ålder osv.

Men några kan jag svara på:

Varför jag var aktivist: Helt enkelt empati för djuren och förhoppningen om att minska lidandet i världen.

Varför jag inte är det längre svarade jag på nyss i ett annat inlägg ovanför

Varför jag pratar om det på Flashback: Dels har jag tråkigt. Men jag tycker också det är intressant med diverse politiska diskussioner.
Jag förstår det.

Så var det för mig med.

Läste det. Förstår helt.

Jo så är det.

Själv gick jag från vegetarian till vanlig till vegetarian till vega.
Sen efter många år fick jag ge upp.
Testat carnivorism ett tag och det var en upplevelse.
Nu försöker jag hitta en bra balans. Undviker kolhydrater om jag kan. Men är inte längre fast i något sätt att se.
Försöker känna vad kroppen vill ha.
2024-03-14, 21:20
  #15
Moderator
Allaballawallas avatar
Detta är ett politiskt forum avsett för politiska diskussioner, inte för att fråga enskilda om deras erfarenheter av att leva på sågspån och mandelpotatis eller vilka diagnoser dessa kan tänkas ha och allsköns annat hokus pokus.

Vill ni ägna er åt leka intervjupersoner får ni göra det i lämpligare forum.

Därmed låser jag tråden.

Klick!

/Mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback