Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-17, 20:18
  #13
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Snälla lilla gubben, dom ser bara ens naturliga testovärden. Klart det är på 0 under kur.

Har skickat en länk till dig på mitt resultat på egen trt. Provet är taget på vårdcentral.
Citera
2024-03-17, 20:40
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phixarn
Hade en vän för många år sen som lämnade positivt på AAS.

Det blev ett djäkla liv då sjukvården menade på att det var livsfarligt för blodtrycket med kombinationen AAS o ADHD medicinen….

Mitt blodtryck är bra så de behöver inte vara nån fara, men jag tenderar att ligga på trt doser. Vid höga doser kan ja tänka mig att de kan bli värre.
Citera
2024-03-18, 07:52
  #15
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Vad söt du är, lycka till med det!

Jag kan också bekräfta att syntetiskt testosteron syns på blodprov. Har haft värden på 50+ ett flertal gånger när jag gjort blodprov via Werlabs. De värden som förmodligen kommer sjunka till 0 är däremot LH och FSH.
Citera
2024-03-18, 08:03
  #16
Medlem
Igelollons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phixarn
Hade en vän för många år sen som lämnade positivt på AAS.

Det blev ett djäkla liv då sjukvården menade på att det var livsfarligt för blodtrycket med kombinationen AAS o ADHD medicinen….

Okej, tack!
Tar och avvaktar för säkerhets skull. Känns så jävla onödigt att gå på och få pissa direkt när jag ändå varit off i flera år. 😂
Citera
2024-03-18, 10:41
  #17
Medlem
Jag frågade min läkare när jag skulle utföra samma övning. Enligt honom kollar de efter preparat som kan försvåra utredningen. Något förhöjda värden manligt könshormon var ointressant. Dock kan han inte medicinera om jag har för högt BT. De kollade efter knark. 5 olika knarkisar. Kokain, amfetamin, opiater, thc, bensodiazepiner.
Citera
2024-03-18, 11:37
  #18
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Jag frågade min läkare när jag skulle utföra samma övning. Enligt honom kollar de efter preparat som kan försvåra utredningen. Något förhöjda värden manligt könshormon var ointressant. Dock kan han inte medicinera om jag har för högt BT. De kollade efter knark. 5 olika knarkisar. Kokain, amfetamin, opiater, thc, bensodiazepiner.

Japp. Och det var det jag sa.
Men någon gnällspik i tråden käftade emot.
Citera
2024-03-18, 11:43
  #19
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Japp. Och det var det jag sa.
Men någon gnällspik i tråden käftade emot.

Läs om och läs rätt. Jag sa att kollar man testo så kan man lätt se om någon tillsätter eget eller inte. Men du sa att det inte syns om man tillsätter eget på nivåerna. Sluta grina och sätt dig i skamvrån nu.
Citera
2024-03-18, 16:04
  #20
Avstängd
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Läs om och läs rätt. Jag sa att kollar man testo så kan man lätt se om någon tillsätter eget eller inte. Men du sa att det inte syns om man tillsätter eget på nivåerna. Sluta grina och sätt dig i skamvrån nu.

Ok, bra då vet vi.
Citera
2024-03-18, 21:57
  #21
Medlem
Igelollons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Jag frågade min läkare när jag skulle utföra samma övning. Enligt honom kollar de efter preparat som kan försvåra utredningen. Något förhöjda värden manligt könshormon var ointressant. Dock kan han inte medicinera om jag har för högt BT. De kollade efter knark. 5 olika knarkisar. Kokain, amfetamin, opiater, thc, bensodiazepiner.
Grymt! Tack!
Citera
2024-03-19, 00:18
  #22
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igelollon
Grymt! Tack!
De kan använda multisticka också, 12 preparat. Samt labanalys, +12 preparat. Allt avvägt hur rika de känner sig. Men skeva hormonnivåer skiter de nog i. Om det bara är knarket du vill åt...
Citera
2024-04-16, 21:52
  #23
Medlem
Rätt säker dom ej kollade för AAS när jag pissat.

Alkohol/benz/gräs koks osv osv osv. Mega torskade såkalrt på gräs därav varför de blev så jävla lång historia med allt det där haha.. usch. Privat över statligt alla dagar i veckan numera, kostar lite extra per år men värt varenda krona o inte ha o göra med fkn Stazi/nazi tyskland 2.0.

Men still, inte värt gamble mannen. Gå ner på cruise mode bara om du nu kör på BnC, inte värt torsken, aldrig.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback