Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-24, 13:32
  #1
Avstängd
Behöver en bra och någorlunda billig kamera med vridbar skärm och uttag för ljudinspelning, ska vara till en vlogg.

Tack på förhand.
Citera
2024-03-24, 15:33
  #2
Medlem
Nu vet jag inte vad billig är för dig men spegellösa kamerar är generellt mindre och fungerar bra, canon eos R100 till exempel. Är denna för dyr vet jag att många använder eos M50 för vlogging som är billigare och ganska kompakt den med.
Citera
2024-03-24, 18:17
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av leledai
Nu vet jag inte vad billig är för dig men spegellösa kamerar är generellt mindre och fungerar bra, canon eos R100 till exempel. Är denna för dyr vet jag att många använder eos M50 för vlogging som är billigare och ganska kompakt den med.
Tänkte max 8000-9000 kr som man kan koppla till sin Rodecaster pro 2, vändbar skärm är också viktigt.
Tänkte använda den till en vlogg eller troligast en podcast så det är viktigt att sakerna fungerar tillsammans.
Citera
2024-03-25, 13:36
  #4
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beringer
Behöver en bra och någorlunda billig kamera med vridbar skärm och uttag för ljudinspelning, ska vara till en vlogg.

Tack på förhand.
DJI Osmo Pocket 3
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback