Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-25, 23:00
  #1
Medlem
Läste för flera år sedan om en profetia som gällde ww3, kan ha varit 2019-220 eller liknande. Enligt den skulle kriget börja med att ryssarna anfaller Europa. Det skulle bölja fram och tillbaka, men mitt under detta skulle en komet eller asteroid dyka upp och antingen slå ned, eller passera så nära att den skulle skapa förödelse och det skulle bla få ryssarna att retirera, är inte helt hundra på detaljerna men det är så mkt som kan minnas iaf.
Känner ni igen detta?
Har ett flertal gånger under olika perioder försökt hitta denna info igen men förgäves. Minns också att man satt och kollade på wiki om olika kometer och liknande att att det skulle varit en som var närmare än de flesta för Jorden och den skulle passera runt 2027, men kikade mer noggrant nu, april 2027 och det är en 1 på 50 000 risk för träff.
Vad tror ni?
Citera
2024-03-25, 23:36
  #2
Medlem
Kantarellgudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Minns också att man satt och kollade på wiki om olika kometer och liknande att att det skulle varit en som var närmare än de flesta för Jorden och den skulle passera runt 2027, men kikade mer noggrant nu, april 2027 och det är en 1 på 50 000 risk för träff.
Vad tror ni?

Förlåt om jag missförstått dig, men jag tror om en komet träffar Jorden så är nog WW3 vårt minsta problem? Dvs om vi då ens finns kvar överhuvudtaget.
Citera
2024-03-26, 00:50
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Läste för flera år sedan om en profetia som gällde ww3, kan ha varit 2019-220 eller liknande. Enligt den skulle kriget börja med att ryssarna anfaller Europa. Det skulle bölja fram och tillbaka, men mitt under detta skulle en komet eller asteroid dyka upp och antingen slå ned, eller passera så nära att den skulle skapa förödelse och det skulle bla få ryssarna att retirera, är inte helt hundra på detaljerna men det är så mkt som kan minnas iaf.
Känner ni igen detta?
Har ett flertal gånger under olika perioder försökt hitta denna info igen men förgäves. Minns också att man satt och kollade på wiki om olika kometer och liknande att att det skulle varit en som var närmare än de flesta för Jorden och den skulle passera runt 2027, men kikade mer noggrant nu, april 2027 och det är en 1 på 50 000 risk för träff.
Vad tror ni?

Med tanke på alla profetior som slagit fel tar jag sånt där med en nypa salt.
Citera
2024-03-26, 02:59
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Läste för flera år sedan om en profetia som gällde ww3, kan ha varit 2019-220 eller liknande. Enligt den skulle kriget börja med att ryssarna anfaller Europa. Det skulle bölja fram och tillbaka, men mitt under detta skulle en komet eller asteroid dyka upp och antingen slå ned, eller passera så nära att den skulle skapa förödelse och det skulle bla få ryssarna att retirera, är inte helt hundra på detaljerna men det är så mkt som kan minnas iaf.
Känner ni igen detta?
Har ett flertal gånger under olika perioder försökt hitta denna info igen men förgäves. Minns också att man satt och kollade på wiki om olika kometer och liknande att att det skulle varit en som var närmare än de flesta för Jorden och den skulle passera runt 2027, men kikade mer noggrant nu, april 2027 och det är en 1 på 50 000 risk för träff.
Vad tror ni?

Gick den typ så här? "the bear will leave its cave forever, the rod will strike the ring"
Är väl nån gammal Qanon skröna typ gog&magog
Citera
2024-03-26, 03:05
  #5
Medlem
Blatteapokalypsen har redan inträffat , ni lever i spillrorna
Citera
2024-03-26, 03:11
  #6
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Det känns som att det kan smälla snart..
En astroid skulle inte färvåna mig heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback