Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-28, 13:09
  #13
Avstängd
sanningenskrigare2s avatar
Apelsinmannen har några eleganta exteriörer från 50-talets Stockholm, området runt Berzelii park.
Citera
2024-03-28, 19:32
  #14
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Flykten till framtiden (2016) är en mysig svensk film som utspelar sig delvis på 70talet. Jag tyckter den är nostalgisk och mysig.
https://www.imdb.com/title/tt5194446/
Den som jag tänkt droppa. Ja det är den senaste lite mysiga filmen jag kan komma på. Dialogen minns jag som usel men dorsin och ulveson som bra. Det konstiga är att jag minns inte att Ulveson var med i filmen, bara att han var bra.
Citera
2024-04-07, 14:38
  #15
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Den som jag tänkt droppa. Ja det är den senaste lite mysiga filmen jag kan komma på. Dialogen minns jag som usel men dorsin och ulveson som bra. Det konstiga är att jag minns inte att Ulveson var med i filmen, bara att han var bra.
Great minds think alike
Och som Stockholmare var det mysigt med välbekanta platser med.
Citera
2024-04-09, 09:11
  #16
Medlem
Pippikoftans avatar
En del av mitt hjärta, Tack för senast och Lyckligare kan ingen vara är de jag kommer på som inte nämnt. Den där nya med David Hellenius har väl också lite Göta Kanal-känsla. Ett sista race.
Citera
2024-04-12, 16:16
  #17
Medlem
Crerands avatar
P&B. Fråga är om någon här har sett den..
Citera
2024-04-12, 16:22
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crerand
P&B. Fråga är om någon här har sett den..
Har sett den flera gånger, en helt fantastisk film.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback