Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-28, 10:32
  #1
Avstängd
sanningenskrigare2s avatar
Kör en android men vill ha Für Elise av Ludwig van Beethoven när det ringer, som jag hade på min förra phone. Måste jag jailbreaka eller betala så slipper jag?
Citera
2024-03-28, 10:36
  #2
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenskrigare2
Kör en android men vill ha Für Elise av Ludwig van Beethoven när det ringer, som jag hade på min förra phone. Måste jag jailbreaka eller betala så slipper jag?

Errrr nej. Jailbreaka är inget man direkt gör på en Androidtelefon, man kan roota den och det är litet annorlunda.

Hursom på dom flesta telefoner kan du helt enkelt välja vilken nerladdad trudelutt som helst som ringsignal

https://www.howtogeek.com/816675/how...ne-on-android/
Citera
2024-03-28, 10:44
  #3
Avstängd
sanningenskrigare2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Errrr nej. Jailbreaka är inget man direkt gör på en Androidtelefon, man kan roota den och det är litet annorlunda.

Hursom på dom flesta telefoner kan du helt enkelt välja vilken nerladdad trudelutt som helst som ringsignal

https://www.howtogeek.com/816675/how...ne-on-android/

Nu har jag installerat Für Elise. Vi får se om det fungerar nästa gång det ringer.
Citera
2024-03-28, 10:44
  #4
Medlem
Byssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenskrigare2
Kör en android men vill ha Für Elise av Ludwig van Beethoven när det ringer, som jag hade på min förra phone. Måste jag jailbreaka eller betala så slipper jag?
Tanka appen Zedge så har du några hundratusen ringsignaler att välja bland, helt gratis.
Citera
2024-03-28, 11:12
  #5
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanningenskrigare2
Nu har jag installerat Für Elise. Vi får se om det fungerar nästa gång det ringer.

Gött mos! Hoppas du får höra litet Beethoven i fickan framöver

(hett tips med Android också, om nån säger att du ska bara installera en app hit och dit, tacka alltid nej - och kolla om du faktiskt behöver det och vad andra säger om appen. Finns en del skumrask där ute)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback