Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-04-13, 05:23
  #25
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Den här är klassisk också...

https://www.youtube.com/watch?v=8MRfvI8Mwv4

Kan det bli sliskigare egentligen?

Från kommentarerna:

Citat:
Guy: Hello, I'm here to deliver a special package.
Girl: Oh yeah? Where do I sign?
*Music starts*
Guy: Right here.

Citat:
Plumber knocks on door, says “I’m here to fix the pipes”music starts playing LOL

__________________
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2024-04-13 kl. 05:37.
Citera
2024-04-13, 05:53
  #26
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Osläppt alltså? Vilken kulturskatt

En raritet värd att dokumentera och arkivera, absolut!
Citera
2024-04-14, 23:16
  #27
Avstängd
Björn Skifs (som ju hade en USA-etta 1974) berättade i ett härlgt sommarprat för en del år sedan om hur han mot slutet av 70-talet hade gjort en del outgivna jazz/funkiga låtgrunder och jam sessions i studio tillsammans med några amerikanska musikerpolare för någonting som aldrig kom ut på skiva. Det var ingen sång med, jag tror han spelade gitarr. Flera år senare var han på resa i USA och råkade sent en kväll zappa runt på hotellets kabel-tv och ramla in på ngon softcore porrfilm - det märkliga var bara att filmen, som bakgrund till sängscenerna, använde en av de halvimproviserade funklåtarna han hade varit med om att spela in den gången. Förbryllad ringer han upp en av de andra som var med i studion den gången - klockan är givetvis efter midnatt och Björns stämma är upphetsad:

"Hello Mickey, det är Björn! Jag såg en så märklig grej - slå på Kanal 32..."
"Åååh nej Björn, vill du att jag ska kolla in någon sunkig porrfilm?? Vad är det med dig?"
"Jamen LYSSNA! Lyssna på bakgrunden...Det är ju VÅR låt de spelar!"

Citera
2024-05-11, 06:42
  #28
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Mr. Ron Jeramy levererar som vanligt...

https://www.youtube.com/watch?v=A8QiSyWKv3M
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback