Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-05-01, 19:38
  #49
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradispolisen
Funderar också på att frysa mina ägg. Är 35 år. Vill gärna ha 3-4 barn så för att hinna med det kanske frysen måste hjälpa till…
Är väl dags att börja bli gravid rätt så pronto om du vill hinna med fyra kids?
Citera
2024-05-01, 20:54
  #50
Medlem
paradispolisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Är väl dags att börja bli gravid rätt så pronto om du vill hinna med fyra kids?

Är gravid 😁❤️
Citera
2024-05-01, 21:43
  #51
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradispolisen
Är gravid 😁❤️
Snyggt jobbat och kul att höra!
Citera
2024-05-01, 23:39
  #52
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paradispolisen
Är gravid 😁❤️

Gjort abort sedan tidigare, i ditt liv?

OBS! Jag frågar inte för att vara elak.
Citera
2024-05-02, 17:49
  #53
Medlem
Att hitta tjejer som vill ha sådär 3-4 barn är bland det svåraste som finns. Jag är runt 35 och dejtar i spannet 23-30 (runda slängar) och det är en jävla massa tjat om att resa jorden runt, "hinna festa" (läs knulla av sig med alldeles för många) och hinna plugga minst en kandidat. De som ens vill ha barn säger nästan alltid 1-2.

Pallar inte bli frikyrklig för att hitta någon, och är inte sugen på att göra flera tjejer på smällen.

Fast jag är ett sant fysiskt exemplar, så jag kanske donerar sperma eller något, så får man ett gäng med kids i alla fall. En backup-plan.
Citera
2024-05-02, 19:08
  #54
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megapolarbear
Att hitta tjejer som vill ha sådär 3-4 barn är bland det svåraste som finns. Jag är runt 35 och dejtar i spannet 23-30 (runda slängar) och det är en jävla massa tjat om att resa jorden runt, "hinna festa" (läs knulla av sig med alldeles för många) och hinna plugga minst en kandidat. De som ens vill ha barn säger nästan alltid 1-2.

Pallar inte bli frikyrklig för att hitta någon, och är inte sugen på att göra flera tjejer på smällen.

Fast jag är ett sant fysiskt exemplar, så jag kanske donerar sperma eller något, så får man ett gäng med kids i alla fall. En backup-plan.

Gör Anna på smällen en gång: 1 barn.

Lämnar hon dig så: Gör Annas bästa kompis på smällen två gånger: 2 barn.

Vipps, så har du 3 biologiska barn.

Vilket leder till kanske 9 barnbarn i framtiden.

När du är riktigt gammal har du kanske 27 barnbarnsbarn.

Är det "bonusbarn" dina barn eller barnbarn kommer att ha så räknas det inte på samma sätt.
__________________
Senast redigerad av SveaBunkern 2024-05-02 kl. 19:19.
Citera
2024-05-03, 17:35
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
Gör Anna på smällen en gång: 1 barn.

Lämnar hon dig så: Gör Annas bästa kompis på smällen två gånger: 2 barn.

Vipps, så har du 3 biologiska barn.

Vilket leder till kanske 9 barnbarn i framtiden.

När du är riktigt gammal har du kanske 27 barnbarnsbarn.

Är det "bonusbarn" dina barn eller barnbarn kommer att ha så räknas det inte på samma sätt.

Nu blir jag väldigt förvirrad, eftersom jag uttryckligen skrev att jag inte vill ha barn med flera partners. Det är lite lätt WT i min bok (med väldigt, väldigt få legitima undantag, så ni som känner er stötta av detta kan intala er själva att just ni är undantaget).

Får väl se hur livet slutar. Många av historians största män har dött barnlösa, så då kan jag ljuga för mig själv och säga att jag är i gott sällskap, och att min avkomma slipper existera i en värld som styrs av sossar och blattar som inte vet vad källsortering är för något. Ibland önskar nästan även jag, en av de sista 80-talisterna som föddes, att jag sluppit. Man blir ju inte skitpepp på livet när man tar sig en titt ut i samhället, och dejtingscenen följer lite samma mönster att allt tycks bli sämre: färre människor gifter sig, färre skaffar barn, fler går sexlösa, många är oskuld långt upp i 20-årsåldern.

Västvärldens glansdagar är bakom oss, om det råder det ingen tvekan.
Citera
2024-05-03, 17:46
  #56
Medlem
Ehhh.

Varför vänta 40 år och bli gravid när ni är smällfeta och fula när ni kan skaffa det när ni är unga, snygga och eftertraktade.
Citera
2024-05-05, 20:22
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Ehhh.

Varför vänta 40 år och bli gravid när ni är smällfeta och fula när ni kan skaffa det när ni är unga, snygga och eftertraktade.

Varför kukblocka med en unge när man är ung och snygg tills man är gammal och ful och ingen ändå vill ha en? Då är det bättre att skaffa barn när man blivit gammal och ful så man kan fokusera på ungen istället.

Hade jag skaffat barn som ung hade jag knappast varit förlovad idag.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback