Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-07, 20:40
  #349
Medlem
Drickbacks avatar
Danilo slapp rött trots han träffa motståndare högt upp efter träff på bollen, Fråga Jones vad han tycker om det.
2024-04-07, 20:42
  #350
Medlem
preben12s avatar
Vad är meningen med VAR om det där inte är rött? Bissouma fick ju rött tidigare i höstas för en exakt likadan situation.
2024-04-07, 20:51
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Omöjligt Arsenal sumpar en serieledning de har allt, spelet - farten - målgörare - försvaret. Bara kliva iväg och hämta bucklan och medaljer att hänga runt halsen. Omöjligt uppdrag att misslyckas med.
Hehe. Försöker du lägga pressen och förväntningarna på en av konkurrenterna?
2024-04-07, 20:54
  #352
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Hehe. Försöker du lägga pressen och förväntningarna på en av konkurrenterna?
Världens bästa lag sumpar inget.. citera mig 19/5 runt 19-tiden.
De kommer vecka in vecka ut tills dess visa hur man spelar fotboll på riktigt jämfört med övriga amatörer.
2024-04-07, 20:59
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Världens bästa lag sumpar inget.. citera mig 19/5 runt 19-tiden.
De kommer vecka in vecka ut tills dess visa hur man spelar fotboll på riktigt jämfört med övriga amatörer.
Förvisso, så har Arsenal varit bra och vunnit matcher och gjort många mål. Jag trodde att de skulle få en svårare match i går, borta mot Brighton men de löste uppgiften väl.
2024-04-07, 21:18
  #354
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Förvisso, så har Arsenal varit bra och vunnit matcher och gjort många mål. Jag trodde att de skulle få en svårare match i går, borta mot Brighton men de löste uppgiften väl.
De kommer dansa ligan under tiden Bayern & Real/City slås ut i CL. Finns inget lag som kan mäta sig i styrka och kunskap.
__________________
Senast redigerad av Drickback 2024-04-07 kl. 21:44.
2024-04-07, 21:19
  #355
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Världens bästa lag sumpar inget.. citera mig 19/5 runt 19-tiden.
De kommer vecka in vecka ut tills dess visa hur man spelar fotboll på riktigt jämfört med övriga amatörer.

Hoppas det håller, varit en ren pina att ha varit AFC supporter senaste 20 åren.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback