Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-06, 05:23
  #1
Medlem
sveningmars avatar
Hej!

Jag är på jakt efter en mild och ganska korttidsverkande stimulant till ett viktigt projekt för mig. Den får helst inte ge utslag på amfetamin på up men framförallt inte vara narkotikaklassad. Klassad som hälsofarlig vara som tex efedrin och dmaa gör inget dock.

Syftet med användandet är att skapa den bästa stackern till träning och viktnedgång. Lite som efedrin eller dmaa men snäppet vassare.

1. Liknande metylfenidat (ritalin)
För ca 2år sedan någonting så hittade jag två olika RC/lagliga varianter av metylfenidat som tydligen skulle vara bättre än originalet enligt sidan och de recensioner jag läste om substanserna.
Det fanns både som pellets och pulver.

Tyvärr kommer jag inte ihåg vad substanserna hette och inte heller sidan
De hade mycket väl kunnat vara en perfekt ingrediens i mina stackers tror jag. Blir så ledsen jag inte provade dom då, men kanske någon som vet eller kan hjälpa mig hitta dom igen?

2. Liknande substans som MDPV
Det var över 15år sedan som jag använde det så minnet kan svika lite, men vad jag kommer ihåg så hade det kunnat vara perfekt att ha i stackers bara dosen var låg. Jag tyckte det var perfekt att ta när jag jobbade sent och långa dagar. Jag blev inte alls "påtänd" utan bara pigg och hade sen inga svårigheter att somna några timmar senare.

Finns det någon liknande substans eller variationer på den substansen?

Jag vill ta fram ett recept på de bästa stackers på marknaden! De kommer innehålla koffein, dmaa och stimulanten jag letar efter. Prövar helst att både använda något liknande ritalin och liknande mdpv eller om ni har andra förslag.
Jag ställer upp som försökskanin

Hjälp uppskatas enormt, tack!
Citera
2024-04-06, 06:21
  #2
Medlem
sveningmars avatar
Det verkar som jag får leta i listan "methylphenidate analogues" på wikipedia då jag inte hittar så många analoger på mdpv.

MDPV har lagom verkningstid på 3-4h också och en dos på 10mg skulle nog vara perfekt tillsammans med 25-50mg DMAA och 200mg koffein. Samma dos skulle nog funka med Methylphenidat också, men är osäker då det var många år sen.

Men jag hoppas verkligen hitta någon stimulant som passar tillslut
Skulle ritalinen eller pv't passat bäst tror ni?
__________________
Senast redigerad av sveningmar 2024-04-06 kl. 06:24.
Citera
2024-04-06, 14:49
  #3
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Det verkar som jag får leta i listan "methylphenidate analogues" på wikipedia då jag inte hittar så många analoger på mdpv.

MDPV har lagom verkningstid på 3-4h också och en dos på 10mg skulle nog vara perfekt tillsammans med 25-50mg DMAA och 200mg koffein. Samma dos skulle nog funka med Methylphenidat också, men är osäker då det var många år sen.

Men jag hoppas verkligen hitta någon stimulant som passar tillslut
Skulle ritalinen eller pv't passat bäst tror ni?
Sälja MDPV analoger för fullt och den senaste på svenska marknaden heter 3-me-php.
Citera
2024-04-06, 20:26
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Hej!

Jag är på jakt efter en mild och ganska korttidsverkande stimulant till ett viktigt projekt för mig. Den får helst inte ge utslag på amfetamin på up men framförallt inte vara narkotikaklassad. Klassad som hälsofarlig vara som tex efedrin och dmaa gör inget dock.

Syftet med användandet är att skapa den bästa stackern till träning och viktnedgång. Lite som efedrin eller dmaa men snäppet vassare.

1. Liknande metylfenidat (ritalin)
För ca 2år sedan någonting så hittade jag två olika RC/lagliga varianter av metylfenidat som tydligen skulle vara bättre än originalet enligt sidan och de recensioner jag läste om substanserna.
Det fanns både som pellets och pulver.

Tyvärr kommer jag inte ihåg vad substanserna hette och inte heller sidan
De hade mycket väl kunnat vara en perfekt ingrediens i mina stackers tror jag. Blir så ledsen jag inte provade dom då, men kanske någon som vet eller kan hjälpa mig hitta dom igen?

2. Liknande substans som MDPV
Det var över 15år sedan som jag använde det så minnet kan svika lite, men vad jag kommer ihåg så hade det kunnat vara perfekt att ha i stackers bara dosen var låg. Jag tyckte det var perfekt att ta när jag jobbade sent och långa dagar. Jag blev inte alls "påtänd" utan bara pigg och hade sen inga svårigheter att somna några timmar senare.

Finns det någon liknande substans eller variationer på den substansen?

Jag vill ta fram ett recept på de bästa stackers på marknaden! De kommer innehålla koffein, dmaa och stimulanten jag letar efter. Prövar helst att både använda något liknande ritalin och liknande mdpv eller om ni har andra förslag.
Jag ställer upp som försökskanin

Hjälp uppskatas enormt, tack!

1. Förmodligen Ethylphenidat du tänker på, alternativt den där 3-FMP (fenmetrazinanalogen).
Vet ej var de skulle kunna gå att få tag i förutom någon typ kinesisk/polsk shop men tänk på att dessa är klassade substanser och tullen går in rätt hårt idag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback