Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-22, 14:35
  #13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waconda
Jag har kört Boss Hoss då en kompis i Dalarna har en sån.

Är relativt lättkörda om du kör på större vägar men är såklart klumpiga på mindre kurviga vägar.
De vill precis som många stora touring och customhojar gärna styra rakt fram. Riktigt bra vrid men det borde ju vara självklart. Jag skulle inte vilja ha en sån om jag ska vara ärlig men om du mer eller mindre tänkt åka på större vägar så funkar det helt ok
Lite sent svar men.... Jag har oxå kört Boss Hoss cyklar, och enligt mig så är BH de häftigaste cyklarna som finns där ute.

Men du har helt rätt i att de inte är de smidigaste cyklarna, dock så tycker jag inte att en Boss Hoss är ngt speciellt klumpigare på sämre vägar än vad en Harley är.
Citera
2024-04-22, 20:04
  #14
Medlem
Citat:
Lite sent svar men.... Jag har oxå kört Boss Hoss cyklar, och enligt mig så är BH de häftigaste cyklarna som finns där ute.

Men du har helt rätt i att de inte är de smidigaste cyklarna, dock så tycker jag inte att en Boss Hoss är ngt speciellt klumpigare på sämre vägar än vad en Harley är.

Nej, alla större touringhojar typ Harley, Indian och även en Honda Gold wing är ju klumpiga på små kurviga vägar. Dock har ju dessa märken mindre och smidigare hojar också i sitt modellprogram och ingen Boss Hoss kan sägas vara direkt smidig

Dom är i alla fall betydligt smidigare än vad man kan tro och jag fattar att det finns dom som drömmer om att äga en men jag skulle inte köpa och äga en som min enda hoj. Vore jag fullsketen med stålar och hade plats för typ tio hojar hade jag gärna haft en
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback