Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-04-20, 13:16
  #61
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Du menar att barnet själv får välja med eller utan påverkan av någon förälder?

Troligtvis , det försvårar enormt för den "andre föräldern" oftast pappan när morsan som oftast giddrar och talar smuts om pappen. Ingen stat , tingsrätt eller annat kommer ge morsan straff för sådant beteende, där säger tingsrätten till pappan att han måste förstå situationen.

Kanske ha "tålamod" sen går tiden och då är det KÖRT ,,, KÖRT KÖRT

Har en pappa grupp på Facebook med typ 15000 medlemmar i DEN SITUATIONEN

minpappa,,, gå med i den om du är i en liknande sitts. Vi stöttar varandra.
Citera
2024-04-20, 13:58
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Troligtvis , det försvårar enormt för den "andre föräldern" oftast pappan när morsan som oftast giddrar och talar smuts om pappen. Ingen stat , tingsrätt eller annat kommer ge morsan straff för sådant beteende, där säger tingsrätten till pappan att han måste förstå situationen.

Kanske ha "tålamod" sen går tiden och då är det KÖRT ,,, KÖRT KÖRT

Har en pappa grupp på Facebook med typ 15000 medlemmar i DEN SITUATIONEN

minpappa,,, gå med i den om du är i en liknande sitts. Vi stöttar varandra.
Barnets åsikt gäller väl först efter 12 års ålder?
Citera
2024-04-20, 14:15
  #63
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Barnets åsikt gäller väl först efter 12 års ålder?

Dom tar hänsyn till den hela vägen,, men dödsstöten är efter 10ish...
Föräldrapåverkan kallas det... dom skickade min grabb till kuratorn.

"jag vill inte träffa pappa, för att han åt av min glass en gång och gjorde så att jag missade gympan en gång,,,,"... ingen ifrågarsätter detta bland myndigheter eller soss.... kärringapan har matat grabben med smuts...

Så kan det gå, när haspen "inte" är på.
__________________
Senast redigerad av Yinool0401 2024-04-20 kl. 14:17.
Citera
2024-04-20, 15:13
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
nästan alla som jag känner är redan döda och några få sitter inne.

och du undrar varför han inte vill ha kontakt med dig? Säger väl sig själv att du hänger i luffar-kretsar och inte tagit rollen som förälder under hela 20 år! Kvittar väl vad dennes mor säger
Citera
2024-04-20, 15:22
  #65
Medlem
Baritsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Du tänker det samma som mig, Jag håller mig borta från barnen. Eftersom TVÅ olika kvinnor har barn med mig och tycker att jag är ren skit, så tycker jag själv att jag är ren skit.

Mitt problem var inte att jag var ful jag var tvärtom charmig och snygg på 80 och 90 talet.
Men jag blev mer och mer sjuk och hade negativa tankar om framtiden när allt gick emot mig.
Jag hade problem med depression och åt medicin och var inlagd några månader.
Det var spiken i kistan när det gällde relationen med mina barn. Mammorna ville INTE att dom skulle se sin pappa så här.

En sak till inga av mina barn var ens 10 år när jag försvann ur deras liv.

Nu 2024 jag har ringt min äldsta son och sagt ska vi ses, jag drar mot 60 år och vi har inte setts på 24 år? Hans svar var kort.

-Ring inte hit mer


Elakt av dina barn, du är trots allt deras farsa.

Även om ”du inte varit där för dem”. Varför vara elak mot sin far…
Citera
2024-04-20, 18:39
  #66
Medlem
Rozenkvartss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag har tre söner med 2 olika kvinnor jag har gjort allt för att få kontakt med barnen men mammorna säger nej.

Om två olika kvinnor inte vill du ska ha kontakt med barnen, är det garanterat för att skydda barnen från dig. Känns som du utelämnar något i historian här.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback