Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-20, 18:41
  #169
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theUFOsummoner
Värden i studion är en skummis, men Freemans syn på omvärlden delar min förutom att Apollo 11 var på månen. Sedan är han lite besatt av "viruset" men det var en big deal så jag förstår honom.

Spanar vidare och återkommer om jag har något mer att säga om honom. Tack för tips!

Yes, Kanalen är lite ny för mig också. Lucas Alexander har ett väldigt säreget utseende minst sagt, men du kommer märka att han ställer väldigt bra frågor och kan resonera på ett klartänkt sätt. Jag gillar alla som går "all in" på ämnet. Inget tasslande. Simon Parkes var en obligatorisk lyssning. Claes Hedberg och Dammegård hoppar jag nog över ett tag till framöver
Citera
2024-04-20, 21:45
  #170
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Då blir klonen ambitiös och kommer snabbt att tröttna på den enkla tillvaro du nöjer dig med. Med ökad arbetsvilja följer ökade förväntningar. Till slut kommer din klon att känna att den behöver mörda dig och ta din plats för att kunna uppfylla allt den känner att ditt liv är kapabelt till men som din genetiska defekt (som din oarbetsvilja kommer att klassas som av klonen) hindrar.

Jag spöar skiten ur dom ifall dom opponerar sig plus ev lockar med att dom ska bli fria nån dag. Arbeit mach frei ungefär
Citera
2024-04-20, 23:43
  #171
Medlem
theUFOsummoners avatar
Här en annan bild som visar Joe Biden vs Klonad Biden. Ni avgör:

Är Joe Biden en klon?
https://rense.com/1.mpicons/slider20200710/bdo.jpg

Diskussioner förs också huruvida Joe Biden verkligen är USA's president och varför han använder ett fejkat kontor:

Mannen som bestämmer i Vita Huset är inte Joe Biden:
https://nypost.com/2022/01/23/the-ma...snt-joe-biden/

Varför använder Joe Biden ett fake Vita Huset-kontor?
https://www.youtube.com/watch?v=oyDFw8LFYvs
Citera
2024-04-29, 13:22
  #172
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
När jag tittade på hur samhället såg ut 1970, bilarna, telefonerna, industrierna, TVapparaterna och allt annat så slog det mig att det är inspelat efter första månlandningen!
Man landade på månen innan Ville, Valle och Viktor spelades in!
Då fattade jag att om man hade sådan teknik redan då, då har man garanterat teknik för att odla kloner idag.
Och eftersom du redan har deklarerat att du inte tror på den här trådens konspirationsteori, så är det du egentligen vill få sagt här (med VÄLDIGT vag koppling till Topic) att du inte heller tror på månlandningarna. Finns en dedikerad tråd för det där du kan braka loss med dina favoritargument.
Citera
2024-05-04, 07:18
  #173
Medlem
theUFOsummoners avatar
Britney Spears är som en av världens absolut största pop-stjärnor genom tiderna en hundraprocentig produkt av Hollywood och kontrollerad av "Hollyweird" i.e illuminati/CIA.

Originalet Britney Spears är en riktig människa men en särskild grupp kontrollerar hennes mediala uppträdanden genom flera kloner, varvid man helt enkelt låser in "originalet" i en trailer eller hemma.

2005 ville Britney Spears producera ett eget album vid namn "ORIGINAL DOLL" där första sången är MONA LISA. Där försöker hon berätta om hennes riktiga liv, bland annat genom dessa textrader:

Ladies and gentlemen, I've got a little story to tell
About Mona Lisa, and how she suddenly fell
Now see everyone knew her, they knew her oh so well
Now I am taking over to release her from her spell
She's the original
She's unforgettable
She wanted you to know
She's been cloned
It's kind of incredible
She's so unpredictable
She wanted you to know
She's been cloned, she's been cloned, she's been cloned
She was taken under, drowning in her seat
Running like an angel, she was crying but could not see (oh no!)
Now see everyones watching, as she starts to fall
They want her to breakdown
And be a legend of a fall


Hör hela sången på Spotify:
https://open.spotify.com/track/4Qj5z...d209e367ec4cfd

Spears spelade in låten med bandet under deras pågående tour och det första publika framträdandet av låten skedde plötsligt och utan förvarning på KIIS-FM radio i LA.

Av okänd anledning släpptes aldrig hela albumet utan bara denna sång "tilläts" publik release. Resten av albumet blev aldrig offentliggjord. Tillfälligheter?

Spears skriver på Instagram:
I was nothing more than a puppet to my family yet to the public I just performed on stage and did what I was told to do.

INGET I VÄRLDEN ÄR SOM DU TROR. Allt är kontrollerat. Nivån på hur duperad den vanliga människan är, når inga gränser.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback