Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-11, 20:16
  #1
Medlem
Storstark68s avatar
I det här programmet säger såssen Widar Andersson att SD är det enda existerande rebelliska partiet i Sverige, ungefär som hans parti var för 100 år sedan. Vad tycker ni om hans slutsats? Hur många såssar har han fått att rösta på SD de senaste åren? Borde han inte komma ut ur garderoben och byta till det parti han alltid creddar? Kanske borde Åkesson lova en riksdagsplats åt Widar i nästa val?

https://youtu.be/bIXww84EUkE?si=nV9zdZwdj077VciD
Citera
2024-04-11, 21:00
  #2
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storstark68
I det här programmet säger såssen Widar Andersson att SD är det enda existerande rebelliska partiet i Sverige, ungefär som hans parti var för 100 år sedan. Vad tycker ni om hans slutsats? Hur många såssar har han fått att rösta på SD de senaste åren? Borde han inte komma ut ur garderoben och byta till det parti han alltid creddar? Kanske borde Åkesson lova en riksdagsplats åt Widar i nästa val?

https://youtu.be/bIXww84EUkE?si=nV9zdZwdj077VciD

Han är lika lite sosse som Jan Emanuel Johansson, fast av olika anledningar.
Citera
2024-04-11, 21:28
  #3
Medlem
Nej det finns ingen bättre sosse än Widar. Han och Jan Emanuel är de enda från vänstern som velat diskutera politik med meningsmotståndare. Widar är en demokrat ut i fingerspetsarna. Lotta Gröning är också bra men hon har lämnat partiet för länge sedan. Bara dårar kvar i sossarna förutom Widar.
Citera
2024-04-11, 21:35
  #4
Avstängd
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Han är lika lite sosse som Jan Emanuel Johansson, fast av olika anledningar.
Det är därför han är en av de bästa sossarna.
Jag har ingen aning om vem det är men ju mindre sossesvin du är desto bättre är du som människa uppenbarligen.
Citera
2024-04-11, 21:35
  #5
Medlem
Natalz2s avatar
Boel Godner i Södertälje är bra för att vara sosse.
Citera
2024-04-11, 21:38
  #6
Medlem
Ann-Sofie Hermansson är vettig med
Citera
2024-04-11, 21:38
  #7
Medlem
PatsyStoneHCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Det är därför han är en av de bästa sossarna.
Jag har ingen aning om vem det är men ju mindre sossesvin du är desto bättre är du som människa uppenbarligen.

Jag tycker det är oschysst av dig att kalla honom sossesvin.

Att det finns massa fler bättre sossar, som inte är det by name only, än Widar får Sveriges befolkning vara tacksamma över.
Citera
2024-04-11, 21:45
  #8
Avstängd
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatsyStoneHC
Jag tycker det är oschysst av dig att kalla honom sossesvin.

Att det finns massa fler bättre sossar, som inte är det by name only, än Widar får Sveriges befolkning vara tacksamma över.

Den typiska sossen är ett bortskämt svin som gått vi unga örnar till SSU och ärver sina sosseföräldrars borgerliga privilegier och som ändå låtsas tillhöra arbetarklassen.
Hundra år av almänt sosseri och politisk styrning av tillsatta ämbeten har skapat en besutten klass utan kompetens som likanar sovjets/rysslands nomenklatura.
Korrupta personer som inte vill dela med sig av sin oförtjänta makt.
Citera
2024-04-11, 22:23
  #9
Medlem
Storstark68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Ann-Sofie Hermansson är vettig med

Instämmer, den enda såssen som är pro Israel men det fick hon ju storsmisk för. Hur i hvete kan hon vara kvar på den rödgröna islamistsidan?
Citera
2024-04-12, 09:34
  #10
Medlem
Vidar är bra. Jag har följt honom i många år. Han är genuin. Har aldrig röstat på sossarna men skulle jag göra det skulle jag personrösta på Vidar.
Citera
2024-04-12, 14:14
  #11
Moderator
Meijis avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2024-04-12, 15:53
  #12
Medlem
DeValeras avatar
I de intervjuer som jag har sett av honom får jag en bild av en mycket förnuftig person med förankring i verkligheten. Synd att dagens socialdemokrater inte har fler personer som han. Då hade man absolut kunnat att tänka sig att rösta på sossarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback