Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-04-14, 14:41
  #37
Medlem
ALLA som påstår ha levt som någon annan har varit en kändis… ingen har varit Per-Åke i bastuträsk…en gång bad man ett antal knäppisar komma på fest utklädd till den man tidigare varit… det kom 12 Napoleon, 7 cleopatra osv… bara knäppgökar.
Citera
2024-04-15, 10:00
  #38
Medlem
TwoThousands avatar
Femte livet häromkring en kunglighet i Guds tjänst tills att domens dag kommer framför Kristus.
Citera
2024-04-24, 20:19
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Alla dessa kända personer, Napoleon, Cleopatra, Jesus med fler, måste ju haft sjukt störda multipla personlighetsdrag med tanke på hur många som identifierar sig som reinkarnationer av dessa.

Sant. Det finns säkert ett antal personer som påstår sig ha varit dessa.

Det skulle vara intressant att få höra någon påstå att de varit en knarkande prostituerad, langare eller massmördare.

Men det är nog svårt nog att få fram folk som varit vanliga bilmekaniker, städerskor, hembiträden och vårdbiträden. Kan tänka mig att sådana inte är särskilt attraktiva på reinkarnationsmarknaden.
__________________
Senast redigerad av Hiitsme 2024-04-24 kl. 20:25.
Citera
2024-04-27, 21:26
  #40
Medlem
fellowvessels avatar
Jag har vart otaliga mängder om inte alla/miljarder, även kändis som Hitler. Det jag stör mig mest på är att ibland gör de mig till kvinna, den rollen kan väl 1 bott sköta. Jag vet inte om jag var Hitler eller om jag var inuti han.

Jag är alla jag möter, jag är även min mamma & pappa osv, jag knulla fram mig själv.
I den här matrixen är det omöjliga möjligt.

Kroppen jag är i nu stoppade de in mig mer eller mindre permanent i när den var 7 år gammal.

mitt äldsta minne är när jag bestämde att människan skulle börja med animal husbandry, sköta tamboskap på svenska.

Jag har även varit Jesus eller i han.
__________________
Senast redigerad av fellowvessel 2024-04-27 kl. 21:37.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback