Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-04-15, 23:57
  #37
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyg
Den här niqab kvinnan har gått runt på kvälls tid runt solberga skogen.. gömmer sig bakom träd
Måste vara någon psyksjuk. En konvertit förmodligen.
Citera
2024-04-16, 08:44
  #38
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Det var länge sedan som masspsykoss bröt ut i Sverige! Alla människors lika värde, är ett exempel, att SD är rasister är en annan grej som folk psykotiskt fastnat i!
Har du helt missat att tråden handlar om en person som klär ut sig till Spökplumpan och försöker röva bort barn????
Herregud människa. Kamma dig.
Citera
2024-04-16, 11:43
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Har du helt missat att tråden handlar om en person som klär ut sig till Spökplumpan och försöker röva bort barn????
Herregud människa. Kamma dig.

Nej inte missat!
Men att detta en kan förekomma i Sverige 2024 bara visar att det är något som inte står rätt till mellan öronen!
Beblandar man sig med inavlade så blir det inget bra.
Citera
2024-04-16, 13:38
  #40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Nej inte missat!
Men att detta en kan förekomma i Sverige 2024 bara visar att det är något som inte står rätt till mellan öronen!
Beblandar man sig med inavlade så blir det inget bra.
BEBLANDAR SIG? Kvinnan ger sig ju ut i söderort på rövarstråt!

Beblanda. Rappakalja!
Citera
2024-04-16, 13:51
  #41
Medlem
Att vara muslim är väl i praktiken synonymt med att ha en psykiatrisk diagnos. Pederasten i Arabien satte ju i en grotta och hade positiva symtom där han såg och hörde djävlar. Att sedan en svartklädd Spökeplump försöker kidnappa små barn med de mentala problemen lär väl knappast vara en förvåning.
Citera
2024-04-16, 22:00
  #42
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Vem är kvinnan? Märkligt att någon kidnappar okända barn. Har hon någon form av koppling till dem såsom föredetta dagisfröken/lärare om hon nu är konvertit eller psykiskt sjuk, alternativt båda i kombination.
Citera
2024-04-20, 10:25
  #43
Medlem
Om någon jävla spökplump förföljde mig så skulle jag slita av henne burkan och allt så hon fick gå hem naken i kylan.
Citera
2024-05-09, 17:19
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Om någon jävla spökplump förföljde mig så skulle jag slita av henne burkan och allt så hon fick gå hem naken i kylan.
Du fattar att de har kläder under va?
Citera
2024-05-09, 22:18
  #45
Medlem
Hur vet man ens att det är en kvinna? Oavsett vad så är det ju uppenbarligen inte en frisk person men en muslimsk kvinna är aldrig ute själv om kvällarna och verkligen inte för att smyga omkring i skogen och gömma sig wtf? Skumt att ingen har konfronterat människan iom att många verkar ha sett henne ute
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback