Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-15, 17:24
  #1
Avstängd
bajssexs avatar
Lyssnar alltid på "Vill ha dig" och "Fantasi" minst 10 gånger om dagen. Allt för nostalgin. Fler än jag som gör det? Vad tycker vi om dessa låter?
Citera
2024-04-15, 17:30
  #2
Medlem
Lundamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssex
Lyssnar alltid på "Vill ha dig" och "Fantasi" minst 10 gånger om dagen. Allt för nostalgin. Fler än jag som gör det? Vad tycker vi om dessa låter?

Om dessa tycker vi inte! 😂
Citera
2024-04-15, 17:32
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajssex
Lyssnar alltid på "Vill ha dig" och "Fantasi" minst 10 gånger om dagen. Allt för nostalgin. Fler än jag som gör det? Vad tycker vi om dessa låter?

Nej jag tycker att känslan av nostalgi försvinner när man lyssnar på låtarna alltför ofta så jag brukar vänta tills jag känner mig riktigt nostalgisk innan jag går igenom gamla dängor. Ju mer sällan desto bättre
Citera
2024-04-15, 17:33
  #4
Avstängd
Rebiselles avatar
Njä.. lyssnar hellre på staten & kapitalet med Ebba Grön.
Citera
2024-04-15, 17:45
  #5
Medlem
XX-Ambars avatar
Jag gillar nostalgi, så det blir mest reggae från 70-talet samt rap från amerikanska östkusten 1990-93.
Citera
2024-04-15, 18:01
  #6
Medlem
Trodde TS menade den portabla musikspelaren. Att plugga i en kassett, sätta bygeln på skallen och trycka ned den (tröga) play-knappen. DET är nostalgi.
Citera
2024-04-15, 18:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Trodde TS menade den portabla musikspelaren. Att plugga i en kassett, sätta bygeln på skallen och trycka ned den (tröga) play-knappen. DET är nostalgi.
(FB) Den lilla, lilla tråden om kassetter och kassettdäck
Citera
2024-04-16, 19:25
  #8
Medlem
Bret-Harts avatar
Lyssnar på musik som faller mig i smaken oavsett om det är nytt eller gammalt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback