Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2024-04-19, 20:00
  #73
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarriarFeminismen
Den som ger starkast incelvibbar är du med trådar mest handlande om rasism, utsvävade konspirationer, tron att du är reinkarnerad, massa knarkande och maratonrunkande som du skryter om. Sedan lite mattefrågor. Nänä, du passar inte alls stereotypen host host...

Varför blir du ens arg för? Snubben trollar dig bara. Du har lagt fram många exempel på mansförtryck. Lämna det vid det och ignorera.

Förövrigt: Jag håller med om att kvinnor idag tro sig berättigade att ha mer makt än män. Dom använder ryktesspridning som förstör liv eller tar dom och har mer friheter än vad män har, Till exempel sexuella trakaserier som dom är helt immuna mot.

Jag har själv varit med om rykten riktade mot mig och fått hot från flera håll för sådär 10 år sen. En riktig jävla fitta är hon.
Citera
2024-04-19, 22:53
  #74
Medlem
KarriarFeminismens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drilla
Varför blir du ens arg för? Snubben trollar dig bara. Du har lagt fram många exempel på mansförtryck. Lämna det vid det och ignorera.

Förövrigt: Jag håller med om att kvinnor idag tro sig berättigade att ha mer makt än män. Dom använder ryktesspridning som förstör liv eller tar dom och har mer friheter än vad män har, Till exempel sexuella trakaserier som dom är helt immuna mot.

Jag har själv varit med om rykten riktade mot mig och fått hot från flera håll för sådär 10 år sen. En riktig jävla fitta är hon.

Du har rätt. Meningslöst att svara honom.
Citera
Igår, 22:40
  #75
Medlem
Spenglermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarriarFeminismen
Fy fan vilken äcklig kvinnosyn du har! Du borde skämmas ditt drägg.
Här kommer jag och säger att man inte skall maskera sociopati och maktmissbruk och du börjar direkt propagera för kvinnoförtryck. Kräk.

Har du hört talas om ironi? Läs en gång till...
Jag driver ju med feministhatarna...
🤔😅
Citera
Idag, 04:10
  #76
Medlem
Nazism är inte kriminalisera, så varför skulle då feminism bli det? Så vitt jag vet har inte feminismen inte industriellt dödat män...
Citera
Idag, 07:53
  #77
Medlem
All feminism borde förbjudas och aldrig mer se dagens ljus.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback