Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2024-04-17, 10:06
  #37
Medlem
Woodiedos avatar
tack till alla som har skrivit! men jag har lagt ta fast busknackarna på hyllan nu. Jag har fått andra problem nån jävel har tagit min bil!

nu är jag helt övertygad om att det är en insider job för jag hittar inte bilnycklarna heller och dom brukar jag alltid lägga på min byro i hallen men dom inte ligga där nu!!
Citera
2024-04-17, 19:23
  #38
Medlem
katr00pzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
tack till alla som har skrivit! men jag har lagt ta fast busknackarna på hyllan nu. Jag har fått andra problem nån jävel har tagit min bil!

nu är jag helt övertygad om att det är en insider job för jag hittar inte bilnycklarna heller och dom brukar jag alltid lägga på min byro i hallen men dom inte ligga där nu!!
Fan du trollar va? Har du sovit ännu? Fortsätter knackningarna?
Citera
2024-04-18, 19:06
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
tack till alla som har skrivit! men jag har lagt ta fast busknackarna på hyllan nu. Jag har fått andra problem nån jävel har tagit min bil!

nu är jag helt övertygad om att det är en insider job för jag hittar inte bilnycklarna heller och dom brukar jag alltid lägga på min byro i hallen men dom inte ligga där nu!!

Du har fortfarande inte kommit med någon förklaring på hur folk kan knacka på dina fönster när du bor på femte våningen.

(FB) är det bara jag som pissar ut från fönster i lägenhet?
Citera
2024-04-19, 00:45
  #40
Avstängd
Gosifs avatar
var glad att det inte är grannen över iaf..
Citera
2024-04-20, 13:17
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodiedo
tack till alla som har skrivit! men jag har lagt ta fast busknackarna på hyllan nu. Jag har fått andra problem nån jävel har tagit min bil!

nu är jag helt övertygad om att det är en insider job för jag hittar inte bilnycklarna heller och dom brukar jag alltid lägga på min byro i hallen men dom inte ligga där nu!!

Hur gåre? Har skuggfolket tagit allt du äger ännu? Du kan ju inte släppa det här
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback