Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2024-04-20, 23:23
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetopia
Du påstod att folk vill ha gemenskap, jag förklarar att så behöver det inte alls vara, med mig själv som exempel.
Har du några vetenskapliga studier som belägg för ditt påstående?

Jag ska belägga att människan är en social varelse. Eh?

Det är massor av korkade aktiviteter människor gör i grupp bara för att det är en gemenskap. Kör exempelvis.
Citera
2024-04-21, 07:06
  #86
Medlem
Varför måste det rekommenderas saker hela tiden. Kan inte kvinnor komma fram till män överallt där män finns så slipper vi detta problem.
Citera
2024-04-21, 07:27
  #87
Medlem
Wretch32s avatar
Scch, it’s a secret for the chosen one’s🤫
Citera
2024-04-21, 07:47
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Jag ska belägga att människan är en social varelse. Eh?

Det är massor av korkade aktiviteter människor gör i grupp bara för att det är en gemenskap. Kör exempelvis.

Snygg halmdocka.

Nej, du skulle belägga att alla som går på gym gör det pga de vill ha en gemenskap, för det var det du antydde i ditt första inlägg. Men vi behöver inte tjabba om det.
Citera
2024-04-27, 03:23
  #89
Medlem
Inga positiva erfarenheter av det, även om jag provat det. För jävla jobbigt med någon som skriker i ett head-set också, och musik som ofta är dålig och ofta på gränsen av vad som är hälsosam ljudnivå.

Är man väldigt framåt och inte har några problem med att "ragga" när massa andra är omkring, så kan det nog vara helt ok som raggställe.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback