Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-20, 12:27
  #1
Medlem
MissBs avatar
Hej! Jag har ett problem, har kopplat två olika Pokémon go konton till mitt Google account email, och nu när jag ska logga in på det ena Pokémon go kontot (logga in via Google) så är det bara det andra som loggar in sig automatiskt, måste jag radera det för att kunna logga in på det andra?
Vill ju ha kvar båda
Citera
2024-04-20, 12:30
  #2
Medlem
Kantarellgudens avatar
Varför har du kopplat två konton till samma google-konto?

Du kan bara ha ett konto.
Citera
2024-04-20, 12:30
  #3
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissB
Hej! Jag har ett problem, har kopplat två olika Pokémon go konton till mitt Google account email, och nu när jag ska logga in på det ena Pokémon go kontot (logga in via Google) så är det bara det andra som loggar in sig automatiskt, måste jag radera det för att kunna logga in på det andra?
Vill ju ha kvar båda
Kan du testa att logga in via Facebook på ett av kontona, eller på ett Trainer konto?
Citera
2024-04-20, 13:56
  #4
Medlem
MissBs avatar
Har försökt koppla det kontot jag kommer in på, till ett Facebook-konto, och att ta bort mailen men det går inte att ta bort googlekontot
Citera
2024-04-20, 13:59
  #5
Medlem
MissBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kantarellguden
Varför har du kopplat två konton till samma google-konto?

Du kan bara ha ett konto.


Nej jag har ju två konton kopplade till mailen så det är ju möjligt, jag visste inte att jag hade det förns nu 😅 har tre barn och två av dem är tydligen kopplade till samma. Men nu har de nya mobiler och det var då jag stötte på problemet 🤪 vet inte hur jag lyckades från början,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback