Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-29, 04:12
  #13
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Det är iaf några som har tagit över era impulser och nerverna naturliga försvarsförmåga.
Men var det inte viktigt med varken Buddha eller någon annan spelar det jätte stor roll?

Vi skiter I sånt säger de.
Kanske för att de skiter I själva religionen eller tyvärr er.
Ni blir lurade om och om tills ni fattat.
Varför brydde jag mig om chakran när konsekvenserna är groteskt stora?

Många inser inte konsekvenser av något andligt kopplat.
Men det kan sluta med erat eget privatliv, era sjukdomar att det är en andlig fråga..

Så undan kommer ni aldrig.
Alltså lägg ner andlighet den är stendöd att man skäms.

Du har bara fördomar om religiösa, men dina förutfattade meningar säger mer om dig än om verkligheten.
Citera
2024-04-29, 07:44
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Du har bara fördomar om religiösa, men dina förutfattade meningar säger mer om dig än om verkligheten.

Alltså hur stor dator tror du Lucifer är?
Men du blir blåst medans jag lever i en verklig KROPP inte ande!
Det är jobbigt med era satan är jobbig konspirationer, när det handlar om att jag ser andra beteenden om deras kunskaper inom gravitation och människans kropp och nervsystem.

Hur kan man skämma ut sig att man känner hela himlen när du inte har kunskap om hur de ville skapa världen ?
Jag uppfattar inte ens de som humana varelser eller humanoida.
Vad är det folk inte fattar att ni får varningar om saker ni inte kommer hantera?

Det handlar om gravitaionsmanipulation och energier vi inte är skapta för.
Vem fan sitter och lockar till sig såna individer för att hinta till sin omgivning ?
Skulle jag tänkt på Jesus varje dag fortfarande hade jag blivit galen för det går helt enkelt inte ihop!

Du måste ju levt med mig i minst 10 år för att se helheten på allt så varför ska jag bry mig om andras okunskap?

Du kanske förstår att vi är obetydliga varelser när folk föds och dör varje dag endå?
Citera
2024-04-29, 17:04
  #15
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jade11
Alltså hur stor dator tror du Lucifer är?
Men du blir blåst medans jag lever i en verklig KROPP inte ande!
Det är jobbigt med era satan är jobbig konspirationer, när det handlar om att jag ser andra beteenden om deras kunskaper inom gravitation och människans kropp och nervsystem.

Hur kan man skämma ut sig att man känner hela himlen när du inte har kunskap om hur de ville skapa världen ?
Jag uppfattar inte ens de som humana varelser eller humanoida.
Vad är det folk inte fattar att ni får varningar om saker ni inte kommer hantera?

Det handlar om gravitaionsmanipulation och energier vi inte är skapta för.
Vem fan sitter och lockar till sig såna individer för att hinta till sin omgivning ?
Skulle jag tänkt på Jesus varje dag fortfarande hade jag blivit galen för det går helt enkelt inte ihop!

Du måste ju levt med mig i minst 10 år för att se helheten på allt så varför ska jag bry mig om andras okunskap?

Du kanske förstår att vi är obetydliga varelser när folk föds och dör varje dag endå?
Din text har inget att göra med det jag skrev.

Du skriver så snurrigt, har du en psykos?
Citera
2024-04-29, 17:14
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TunderTarFyr
Din text har inget att göra med det jag skrev.

Du skriver så snurrigt, har du en psykos?

Du skriver som att jag inte kan lägga ihop religiösa värderingar med verklighet, och sen hur en religiös tolkar in andras andliga liv.
Det är uppenbart att andras upplevelser kvittar oavsett.
Konstigt att religiösa kommit så långt i sökandet menar man.

Om man aldrig fick samma svar och fenomen som andra religiösa vem försöker man övertyga ?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback