Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-24, 23:29
  #13
Medlem
Kika med en kinesisk medicin ställe / akupunktur ställe kanske? . Dom kan mycket om kroppen. Se till att det är en med bra omdömen bara.
Citera
2024-04-28, 14:21
  #14
Medlem
Vaknade i förrgår natt och kunde inte kontrollera min arm, utan den rörde sig upp och ner (som om man gör en bicepscurl typ) i säg tio sekunder innan jag återfick kontrollen. Och igår vaknade jag ur en dröm om min katt av att jag klappade täcket. Det här låter järnet som periodic limb movement disorder — att man lever ur sina drömmar i sömnen — och den skiten är ofta ett symptom på antingen Parkinson eller atypisk parkinsonism, där den senare undantagslöst har ihjäl dig… Jag har även flera andra symptom som stämmer in bra på i synnerhet den senare. Samtidigt tycker jag mig må för bra ett år efter debut för att det skulle kunna vara nåt så farligt. Det här är så jävla mystiskt, frustrerande och obehagligt.
Citera
2024-05-05, 16:34
  #15
Medlem
På sistone har jag börjat få att jag inte kan röra mig direkt när jag vaknar. Jag kan prata helt normalt men kan inte utföra rörelser med kroppen. Så jävla mystisk grej, det här. Även om jag mår hyfsat bra mellan varven så känns det som att jag förmodligen är fucked med tanke på dessa skumma jävla symptom. Fuck.
Citera
2024-05-07, 11:13
  #16
Medlem
När jag läser om dina symtom så ingår de alla i långdragna utsättningsbesvär av Mirtazepin. 20% av de som sätter ut drabbas av detta, och det beror på ett mycket känsligt nervsystem.

Detta är en kommentar Nätdoktorn om utsättning denna medicin: "På nätterna ryckningar i armar och ben och känner mej lite uppjagad, oerhört jobbigt".
__________________
Senast redigerad av Newton555 2024-05-07 kl. 11:21.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback