Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-21, 20:15
  #1
Medlem
Crapmagics avatar
Anus don demina har kul iaf över denna mer uppstyrda variant av Bäst i Test, vad det värt att lägga ner det för detta? https://www.expressen.se/noje/svts-s...d-bast-i-test/ varför ta man upp kampen mot den man själv har varit?
Nu gissar vi, hur många säsonger får detta, 1 eller 1/5?

Samma typ av kändisar i alla dessa program

Noterar ni den kvinnliga fubbaren som skrattar i publiken?
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-21 kl. 20:40.
Citera
2024-04-21, 20:26
  #2
Medlem
Tsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Anus don demina har kul iaf över denna mer uppstyrda variant av Bäst i Test, vad det värt att lägga ner det för detta? https://www.expressen.se/noje/svts-s...d-bast-i-test/ varför ta man upp kampen mot den man själv har varit?
Ni gissar vi, hur många säsonger får detta, inte mer än 1!

Samma typ av kändisar i alla dessa program

Noterar ni den kvinnliga fubbaren som skrattar i publiken?

Är ju som bäst i test? Iaf till 80%Borde de inte kunna bli stämda för plagiat eller nåt? 😂
Citera
2024-04-21, 20:38
  #3
Medlem
Trakessons avatar
Keyyo är ju lite snygg, tycker jag, men annars var det inget vidare program. Tveksamt om det kommer att ses fler gånger här.
Citera
2024-04-21, 21:16
  #4
Medlem
Ge programmet en chans. Det kanske blir uppskattat med tiden. Men helst efter avsnitt 2 eller 3. Annars blir det kortlivat. Karolina Fjellborg , Aftonbladet, jämrar sig över programmet precis som om hennes upplevelse och tyckande skall styra vad SVT ska göra. Fjellborg får givetvis tycka vad hon vill om programmet men en gnällkärring är hon
__________________
Senast redigerad av BMH 2024-04-21 kl. 21:28.
Citera
2024-04-21, 21:29
  #5
Medlem
Denbredamittens avatar
Underhållande och trevligt program tycker jag. Keyyo och Nassim är sånna energiska glädjespridare
Citera
2024-04-22, 04:49
  #6
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denbredamitten
Underhållande och trevligt program tycker jag. Keyyo och Nassim är sånna energiska glädjespridare


Nassim är ju så blåst att han säkerligen enbart har kardborrband på sina skor.

Sveriges i särklass ointelligentaste kändispar det är han och bimbon från Alkcazar. Dessa två ljushuvuden var med på "Smartare än en femteklassare", man kan endast be en bön för deras barn att generna hoppat över en generation.
Citera
2024-04-22, 05:05
  #7
Medlem
daskapitans avatar
Det är förnedrande och kränkande television. Man tror inte högre om tittarna än så här.
Det är på barnprogramsnivå.
Ointelligent trams med samma jävla nollor i alla program.

Särskilt den där Nassim får mig att koka. Var fan har man hittat den jäveln?
Citera
2024-04-26, 15:37
  #8
Medlem
Bäst i test hade glimten i ögat som gjorde att vuxna tittare kunde låta sig underhållas. Det här är tyvärr ett renodlat barnprogram.

Gav det en chans och det var kul att se Nisse Hallberg knappt försöka dölja sitt förakt mot Anis i senaste men det här kan man ju inte titta på.
Citera
2024-04-28, 21:51
  #9
Medlem
Lika bra som Bäst i Test
Citera
2024-04-28, 23:19
  #10
Medlem
Svartskäggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Lika bra som Bäst i Test
Nej, det är mycket sämre. Det som gör Bäst i Test bra är kontrasten mellan David Sundins gravallvarliga uppträdande och de absurda testen.
I Detektiverna tjoar och skriker alla hela tiden. Det känns som ett barnprogram.
Citera
Igår, 13:36
  #11
Medlem
Jag såg det första avsnittet, det får räcka! Riktigt dåligt tom sämre än bäst i test!

Inte ens underbara Keyyo kan motivera tittande på detta program!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback