Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-04-23, 07:37
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
SL kontrollanter är lågbegåvade miffon. Man hålla fast en som planka är min bok helt rätt. Men idag är de nästan gratis att planka på SL, så bötes beloppet måste höjas.

Det är sjukt billigt att planka.

Kostar strax under 1900kr så sjukt billigt är nog en definitionsfråga. Men visst, för mig får det gärna kosta mer.
Citera
2024-04-23, 07:37
  #26
Medlem
Självklart ska inga "kontrollanter" vara civilklädda, vilka jävla puckon har kommit på den idén?
Citera
2024-04-23, 07:38
  #27
Medlem
Lifestealers avatar
det är väl bättre dom skiter i att ha kontrollanter dom fittorna hatar ju alla ändå
Citera
2024-04-23, 07:39
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obey.cannibal
Självklart ska inga "kontrollanter" vara civilklädda, vilka jävla puckon har kommit på den idén?

Funnits länge i Stockholm.
Citera
2024-04-23, 07:43
  #29
Medlem
Niggerss avatar
Lyckas du planka 3 månader i sträck, vilket inte är omöjlighet så har du gått med vinst.

Citat:
Ursprungligen postat av Furorem
Kostar strax under 1900kr så sjukt billigt är nog en definitionsfråga. Men visst, för mig får det gärna kosta mer.
Citera
2024-04-23, 07:56
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Hörde det i ljudinslaget. Mycket pengar för oss skattebetalare. Pengar som kanske kan gå till vård och omsorg med mera.

Tänk om våra skattepengar hade gått till bra saker som vård och skola. Det hade varit toppen.
Citera
2024-04-23, 08:13
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Nuförtiden är det nästan bara babbar som är kontrollanter. Så väl civila som uniformerade. Dom äckliga asen kollar inte sina "egna". Senast för ett par veckor sen när jag åkte så satte dom civila dit en medelålders svensk samtidigt som dom inte kollade en hucklekärring. Hon var rasande och han otrevlig som fan när hon påpekade det. Även om jag betalar så blir jag glad att deras arbetsmiljö är jobbig. Har dom inte kulor och viljan att kolla ALLA så kan vi lika väl lägga ner skiten och dra kostnaden på skatten.

Sådär har det varit länge.
Därför jag slutade betala.
Varenda invandrare kan dra en lögn eller börja yra på sitt språk.
Givet att dom ska betala likväl som alla andra.
När kontrollanterna inte bötfäller folk slutade jag helt sonika att betala.
Citera
2024-04-23, 17:02
  #32
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Sådär har det varit länge.
Därför jag slutade betala.
Varenda invandrare kan dra en lögn eller börja yra på sitt språk.
Givet att dom ska betala likväl som alla andra.
När kontrollanterna inte bötfäller folk slutade jag helt sonika att betala.

Helt rätt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback