Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-22, 19:39
  #1
Medlem
Nån annan som trots att ha kört 50 000. IU vitamin d3 1 gång i veckan sen februari känner sig extra hängig och sänkt just nu? Hösten och vintern blir allt längre, sommaren blir allt kortare. Och meterologer säger att detta är ett vanligt fenomen men tycker det inte var så när jag var liten. April brukade vara en månad om 14-16 + grader så vitt jag minns.

Det är riktigt solfattiga dagar och riktigt kallt därute nu. Och det är svårt att finna den där glöden, det där kämpandet. Kommer vi få stå ut med detta veckorna efter valborg också? Hur gör ni när det är solfattiga dagar och riktigt rått kallt skitväder för att hålla er i gång och inte tappa energin och bli sänkt? Och lägg till kanske en hård arbetsdag på det. Vilka mediciner ska man ta för att må som en kung när det bara är grått och saggigt och kyligt in i benmergen?
__________________
Senast redigerad av fonzen 2024-04-22 kl. 19:42.
Citera
2024-04-22, 19:41
  #2
Avstängd
Crabbofixs avatar
14-15 grader väntas nästa vecka, håll ut !
Citera
2024-04-24, 10:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
14-15 grader väntas nästa vecka, håll ut !

Vet inte om det räcker. Tog precis 1stk 50.000 IU d-vitamin igen. Nu har jag tagit 100.000 IU från lördag till onsdag. Hoppas på det bästa. Gråmulen dag här hittils. Trist
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback