Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-23, 03:57
  #121
Avstängd
Lifestealers avatar
hur stor är din klitoris
2024-04-23, 04:01
  #122
Medlem
Tänder du på tjocka kvinnor?
2024-04-23, 04:51
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havsstorm
Hejsan!
Ny som användare här (pga va inte 18 innan osv…), men läste en hel del här innan iofs.
Hursomhelst. Jag är en ung lesbisk tjej som just nu har dödligt tråkigt så tänkte varför inte se om någon har någon fråga jag kan svara på?
Jag går i gymnasiet och blev som sagt nyligen 18

Är du verkligen lesbisk eller är du bara förvirrad? Det känns som att det går inflation i förrvirrade tjejer, särskilt tjocka som hellre byter sexualitet när de inte får ihop det med någon kille än och går ner i vikt typ.
2024-04-23, 04:56
  #124
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havsstorm
Hejsan!
Ny som användare här (pga va inte 18 innan osv…), men läste en hel del här innan iofs.
Hursomhelst. Jag är en ung lesbisk tjej som just nu har dödligt tråkigt så tänkte varför inte se om någon har någon fråga jag kan svara på?
Jag går i gymnasiet och blev som sagt nyligen 18

Seriös fråga: har du en borderlinediagnos och söker uppmärksamhet?
2024-04-23, 05:06
  #125
Medlem
Hur kan du säga att du inte tänder sexuellt på män när du kör in en stor lös kuk(dildo) i musen?
2024-04-23, 06:13
  #126
Medlem
Kennethkvartings avatar
Jag tyckte du nämnde att dina morföräldrar inte älskar dig, tror du att morföräldrarna älskar din syster mer i så fall?

Anledningen till att jag frågar: Jag kan delvis förstå att de om de fick välja helst hade sett att du var hetero, men att inte älska känns lite extremt. Hur gamla är de förresten?

Följande fråga har jag ställt till andra läbbar men inte fått något svar, hoppas du kan svara:

Låt säga att du hade levt i ett samhälle eller en tid där en kvinna INTE kunde leva som homosexuell och du var tvungen att leva med en man för din överlevnad, ni skulle vara gifta och du var tvungen att ha sex med honom med jämna mellanrum för husfridens och reproduktionens skull.

Vilken typ av man skulle du i så fall välja? Alltså din
minst mardrömsman så att säga.
2024-04-23, 06:43
  #127
Moderator
pbos avatar
Det blir ingen vettig diskussion om man får fråga vad man vill. Inte ens om TS har tråkigt. Tråd låses.

/mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback