Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-23, 20:38
  #13
Medlem
Finns det en bra kommunikation mellan er så borde det vara lugnt. Bäst är väl att fråga före. Vill du ändå överraska? Var beredd på reaktionen; Ett gapskratt. Synd på dyra stövlar eftersom du då aldrig mer kommer använda dem.
Citera
2024-04-23, 22:43
  #14
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Fanns en länk i andra tråden. Jag tänkte att det vore supergay på ett dåligt sätt med sådana stövlar men efter att ha kikat på länken har jag fan ändrat mig. De var ganska coola. Vet inte om jag skulle köpa ett par själv, men man ska aldrig säga aldrig. Tror de skulle funka till en lång skinnrock.
Såg dom i den länken, och ja, dom såg inte riktigt ut som jag föreställde mig. Har man kropp och hållning som Krystmarodören så kanske man kan ha dom annars ser dom nog konstiga ut. Jag tror inte dom blir någon storsäljare, inte ens i gaykretsar.
Citera
2024-04-24, 07:04
  #15
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandstar
Om er partner som ni älskar och har en bra relation till skulle köpa ett par lårhöga stövlar hur skulle ni reagera då?

Asos har nämligen börjat sälja lårhöga stövlar för män.

Skulle de vara ett big no eller skulle ni vara öppna för de?
Killen är för övrigt trygg i sin sexualitet osv
Har du tänkt detta som mode eller någon form av sexplagg?

Sex? lika bra att fråga först.
Mode? möjligen om han klär dig som en husar från 1600-talet.
__________________
Senast redigerad av borriz 2024-04-24 kl. 07:15.
Citera
2024-04-24, 07:08
  #16
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandstar
Om er partner som ni älskar och har en bra relation till skulle köpa ett par lårhöga stövlar hur skulle ni reagera då?

Asos har nämligen börjat sälja lårhöga stövlar för män.

Skulle de vara ett big no eller skulle ni vara öppna för de?
Killen är för övrigt trygg i sin sexualitet osv

Är tanken att han ska ha lårhöga läderstövlar i sänghalmen, typ som stay ups för mannen? I så fall nej, det låter mer som attiraljer för gayklubbar i Berlin....
Citera
2024-04-24, 23:46
  #17
Medlem
NegernsDofts avatar
Hon blir plaskvåt och skapar ett facebookevent
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback