Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-23, 21:28
  #1
Medlem
LaPrincipessas avatar
Jag har nya glasögon och upplever att de inte är 100% jämna. När jag tittar på dem ovanifrån skiljer det sig ett par millimeter mellan vänster och höger sida. Det syns ingenting när de sitter på men jag har problem med assymetri. Är det vanligt att de inte är 100% jämna eller ska de vara det? Är ett par millimeter något att störa sig på egentligen?
Citera
2024-04-23, 21:50
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Jag har nya glasögon och upplever att de inte är 100% jämna. När jag tittar på dem ovanifrån skiljer det sig ett par millimeter mellan vänster och höger sida. Det syns ingenting när de sitter på men jag har problem med assymetri. Är det vanligt att de inte är 100% jämna eller ska de vara det? Är ett par millimeter något att störa sig på egentligen?

Du får det fixat där du köpte dom.
Citera
2024-04-23, 21:50
  #3
Avstängd
Crabbofixs avatar
Såvida dom inte sitter snett och behöver justeras en smula av en optiker så är det nog ingen fara, förmodligen nåt du bara tänker på just nu eftersom dom är nya.
Citera
2024-04-23, 21:52
  #4
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Såvida dom inte sitter snett och behöver justeras en smula av en optiker så är det nog ingen fara, förmodligen nåt du bara tänker på just nu eftersom dom är nya.

Ja, ingen annan kan se det. Alltid så med nya grejer för mig!
Citera
2024-04-23, 21:53
  #5
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Du får det fixat där du köpte dom.

Då måste de ju justera vid näsan, det går väl inte?
Citera
2024-04-24, 17:30
  #6
Medlem
Om det är ngt du stör dig på, så gå tillbaks till butik och be om nya eller att det fixas.
Om andra kan se det eller inte spelar mindre roll tycker jag.
Antingen bestämmer du dig att det för ok, eller så gör du ngt åt det.
Bestämma sig är nyckelordet.
Citera
2024-04-24, 17:42
  #7
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Om det är ngt du stör dig på, så gå tillbaks till butik och be om nya eller att det fixas.
Om andra kan se det eller inte spelar mindre roll tycker jag.
Antingen bestämmer du dig att det för ok, eller så gör du ngt åt det.
Bestämma sig är nyckelordet.

Vill väl mer veta om det är vanligt eller inte.
Citera
2024-04-24, 17:49
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Vill väl mer veta om det är vanligt eller inte.
Jaha, då missförstod jag. Har aldrig kollat på mina solglasögon. Har inte glasögon.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback