Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-04-25, 21:48
  #49
Medlem
idiamindadas avatar
Gör som grekerna men sin sugrör till avloppsrör. Olivolja gör din turd till en oljad torped som orsakar dig minimalt med problem och efterarbete.
Citera
2024-04-26, 02:51
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Men det handlar ju inte bara om att undvika diarré eller förstoppning, utan det handlar ju om perfekta korvar!

Korvarna ska skjutas ut från röven likt en torped från en u-båt!

Och efteråt ska det inte finnas ett spår kvar, toalettpapper ska knappt behövas!

Här finns pengar att spara + bra för miljön.
Bulkmedel som Inolaxol är det du söker.
Citat:
Inolaxol är ett gluten- och sockerfritt volymökande medel (bulkmedel) som normaliserar tarmfunktionen vid såväl hård som lös avföring. Inolaxol innehåller växtfibrer som sväller i vätska och ökar tarminnehållets volym.
https://www.fass.se/m/produkt/197901...lic/tabproduct
Citera
2024-04-26, 03:41
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Varför ens lägga energi på hur ditt bajs ser ut? eller har du nån tävling hemma med frugan vem som kan klämma ut den mest perfekta korven? skit ska se ut som skit
Flytande eller fast är väl skit samma så länge man får ut det ur tarmarna

För vissa är det ett stort problemområde.
Jag måste duscha varenda gång jag körvat, som det är i nuläget.

För att ge dig en uppfattning. Tänk dig att du stekt en rejäl portion med flottigt bacon. Så ska du torka rent stekpannan så att den är kladd och luktfri, med bara hushållspapper till hjälp.

För missar du lite och det är högsommar, varmt och fuktigt, så kommer ingen gå miste om att du stekt bacon tidigare.

Som att torka på en tuschpenna.

Kombinera det med att fekalierna lämnar baken med en sådan utgångshastighet att även om jag lagt papper i skålen innan så resulterar splashet i att hela skinkpartiet tillsammans med penis och pung blir nedsållat av bajsblandat toavatten.

Samt att detta måste upprepas cirka fyra gånger om dagen.

Det är en viktig fråga
Citera
2024-04-26, 07:26
  #52
Medlem
För mig blev det mkt bättre att skippa massa fibrer och äta mindre fett.
Äta onyttiga flingor istället för nyttig granola med nötter. Och mindre fett.

Blir fina körvar om man jämför med innan då det kunde vara hejbaberiba
Citera
2024-04-26, 08:18
  #53
Medlem
Mr.Sounds avatar
Nikotin och koffein är verkligen tarmens ovänner, utan dessa är det fast och fint varje dag.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback