Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-25, 21:21
  #1
Medlem
Hej,jag och några polare har funderat på att klättra upp för karlskrona tv mast i sommar är det någon som vet hur den är larmad och hur man kan kom förbi larmet?
Citera
2024-04-26, 10:02
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skjold1234
Hej,jag och några polare har funderat på att klättra upp för karlskrona tv mast i sommar är det någon som vet hur den är larmad och hur man kan kom förbi larmet?

Om ni tänker på den som står på Bryggareberget så glöm det. Skyddsobjrkt och larmat.
Citera
2024-04-26, 15:59
  #3
Medlem
vassauddens avatar
Man ska även vara säker på att masten inte sänder tv sändningar då det brukar ha hög uteffekt och man kan få bollarna friterade! dom flesta masterna som är höga är väl skyddsobjekt!
Citera
2024-04-26, 16:07
  #4
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Kanske inte det bästa valet då den ligger centralt, övervakas och det är dessutom amatörastronomer där nattetid om vädret är klart.
Citera
2024-04-27, 17:32
  #5
Medlem
Finns 2 videor uppifrån masten. Som tidigare nämnt, skyddsobjekt och larmat nu.

Även väldigt dumt att lägga upp offentligt och fråga om det är mögligt att klättra den
Citera
2024-04-27, 22:01
  #6
Medlem
mavsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skjold1234
Hej,jag och några polare har funderat på att klättra upp för karlskrona tv mast i sommar är det någon som vet hur den är larmad och hur man kan kom förbi larmet?

Kan du inte undvika både kameror och sensorer så kan du därmed inte utföra ett lyckat intrång. Lycka till!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback