Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 21:53
  #133
Avstängd
EgyptiskKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Det finns forskning från institut i Usa som visar på att P-piller inte bara skyddar mot graviditet utan även mot Cancer, hjärt och -kärlsjukdomar samt alla typer av ärftliga sjukdomar.
Det är bröstcancer man riskerar att få.
Citera
2024-04-27, 22:12
  #134
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jo, jag tycker det är stor skillnad på hur det känns med kondom och utan kondom. Jag är kvinna.

Vad hon känner spelar nog ingen roll för honom då hon bara är en barnkropp till hans peddoläggning.
Citera
2024-04-29, 09:49
  #135
Medlem
Kanske ni tillsammans kan prata med någon sköterska som pratar om p-piller. Så din tjej kan känna sig tryggare.

Annars får du väl göra som riktiga män. Börja tvätta kondomerna eller vända dem ut och in 🤪.
Citera
2024-04-29, 15:27
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Märkligt, jag har haft ett antal flickvänner genom åren och ingen har haft problem med detta. Har P-pillren blivit sämre på senare tid eller vad händer? Eller skrev du just ned en lista på "möjliga biverkningar"? Plötslig död verkar du inte ha drabbats av iaf? Ska man gå på möjliga biverkningar går det inte att ta en Alvedon heller.

Till TS, gör slut och hitta någon annan om det stör dig så mycket. Att övertyga henne har du nog inte mycket för gissar jag.
Det är olika från person till person. Nej jag drabbades inte av plötslig död men av mycket annat. Testat olika ppiller och det jag skulle säga påverkades mest var sexlusten och märkliga blödningar, bröstvårtor som blev slappa och inte blev hårda igen. Jag tycker det är oroväckande att man proppar i sig hormoner för att så litet pris. Men ja det finns studier på det och ca 50% av kvinnor i Sverige tar hormonella pmedel så det funkar för många men funkar inte alls för andra.

Det finns ju kopparspiral om man inte tycker det är besvärligt med mer mens. Det har funkat bäst för mig. Gjorde jävligt ont men fick inga andra biverkningar bortsett från mens i 11 dagar och ont. Ingen skillnad i sexlust heller.
Citera
2024-04-29, 15:28
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Det finns forskning från institut i Usa som visar på att P-piller inte bara skyddar mot graviditet utan även mot Cancer, hjärt och -kärlsjukdomar samt alla typer av ärftliga sjukdomar.
Hormonella preventivmedel ökar risken för cancer.
Citera
2024-04-29, 23:27
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Ja precis. Gillar du att hålla på och pumpa in säd i henne? Sprut efter sprut!!!!

Haha, din porrskadade jävel Nej, jag sprutar i kondomen i henne för jag vill inte göra henne gravid. Men jag vill få henne att börja med piller så jag slipper kondom, fattar du?
Citera
2024-04-30, 00:09
  #139
Medlem
Gosifs avatar
Bättre du steriliserar dig…
Citera
2024-04-30, 00:27
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Bättre du steriliserar dig…

Då sprutar man ju ingenting? Eller hur funkar det?
Det är uteslutet för mig, det är en del av manligheten att kunna befrukta tjejer! Känner mig kåt som en hingst nu så här på våren hehe, vill ligga typ hela tiden
Citera
2024-04-30, 05:33
  #141
Avstängd
MaterTenebranums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Då sprutar man ju ingenting? Eller hur funkar det?
Det är uteslutet för mig, det är en del av manligheten att kunna befrukta tjejer! Känner mig kåt som en hingst nu så här på våren hehe, vill ligga typ hela tiden

Om hon blir gravid då?

Då blir det en del ansvar.
Citera
2024-04-30, 08:32
  #142
Avstängd
MaterTenebranums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Då sprutar man ju ingenting? Eller hur funkar det?
Det är uteslutet för mig, det är en del av manligheten att kunna befrukta tjejer! Känner mig kåt som en hingst nu så här på våren hehe, vill ligga typ hela tiden

Man sprutar även som steriliserad.

Jag tycker du ska fundera igenom det här.

Sterilisering är nästan det säkraste sättet att inte göra någon tjej gravid. Du kan inte lämna henne ensam med barn, det hoppas jag du förstår!

Du kan inte få allt. Du kan inte ha oskyddat sex och tro att hon aldrig ska bli gravid. Det är inte så det funkar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback