Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-26, 16:45
  #13
Medlem
KalleAnkaPartiet77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askum
Kan man se någonstans vilka ämnen som respektive moderator har hand om? Ja, jag är förmodligen kass på att leta.

De flesta modar är helt ok, men det finns ett litet antal som närmast verkar berusade av sin makt. Jag har inte gått i dialog med någon, men ser på andras klagomål att vissa slår vilt, och sedan är 100% oresonabla.

Tänkte det kan vara bra att undvika posta i just de ämnen som har övernitiska moderatorer, för att slippa överraskningar.

Missförstå inte, jag är tacksam för städning av helt OT och trams.

Faktabaserade ämnen är något mer hårdmodererade. Så det är väl de ämnena som du ska vara mer noggrann med vad du skriver.

Medan ämnen som är mer känslomässigt baserade, såsom relationer och samlevnad, brott och straff, psykologi, feminism/maskulinism, paranormala fenomen är mer virriga och mer lätta ta ut svängarna i.

Har du många virrpannor som diskuterar ett ämne så tänjs gränserna för vad som är accepterat.
2024-04-26, 17:28
  #14
Avstängd
HubertOlssons avatar
kika papperskorgen vilka moddar som förekommer frekvent och dra dina slutsatser
2024-04-26, 17:52
  #15
Moderator
Carlboms avatar
I varje delforum hittar du vilka som modererar. Antingen högst upp på desktop, eller längst ner på mobil. Sen är du fri att anpassa ditt postande utefter det om du vill.

I övrigt är detta inte en fråga värd en egen tråd i metaforumet. Hänglås på.

/Moderator
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback