Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2024-04-27, 10:57
  #97
Medlem
Det är bra att sätta gränser. Men jag tror inte han kommer sluta runka för det.
2024-04-27, 10:59
  #98
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksattsak
Det där var min kompis som skrev. Jag fick överta hennes konto när hon flyttade till Melbourne för fyra år sedan.

Tveksamt, varför skulle du ha en kompis med sådan personlighet om du inte ens skulle tillåta din bror att onanera. Luktar garanterat trolltråd.
2024-04-27, 11:50
  #99
Medlem
Att du frivilligt tar över ett konto med incesthistorier samtidigt som du tycker det är äckligt att din lillebror runkar säger mig att du är ett rent troll med pedofantasier.
Dessutom. Om du nu är så djupt religös så undrar jag hur du ens skulle vilja föra en sådan kompis konto vidare.
Och en så djupt religös människa skulle knappast hänga på fb.
Skulle din story mot all förmodan vara sann så bryter du och dina föräldrar mot barnkonventionen. Och skulle ni berätta för hans lärare så hoppas jag innerligen att pojken blir flyttad till ett familjehem som respekterar hans integritet.
TS är en äckligt vidrig människa.
2024-04-27, 12:14
  #100
Moderator
Maviels avatar
Då trådstarten i sig inte är det som längre diskuteras, kommer vi inte längre än så här. Tråd låses.

/Moderator
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback