Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-27, 10:57
  #13
Medlem
Permafloxs avatar
Bra i början, annars riktigt tråkig och långdragen låt. Blir deppig av att höra den. Vad är meningen med det??
Citera
2024-04-27, 15:36
  #14
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Lägg upp det på Youtube så alla kan lyssna. Finns väl ingen vettig människa som använder Spotify 2024.

Och man ska inte använda spotify för att ...? Och vad använder du istället?
Citera
2024-04-27, 16:19
  #15
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Och man ska inte använda spotify för att ...? Och vad använder du istället?

Jag föreslog ju Youtube. Ser du inte det? På Youtube kan man då höra den utan att man ens måste skapa konto => Alla kan lyssna.
På Spotify så kan man inte lyssna på den utan konto.

Jag vill inte skapa konto på Spotify och därmed kan jag inte lyssna. Väldigt många har inte konto på Spotify och när man då skapar en sån här tråd så bör man skicka länkar som alla kan ta del av. Bara ett förslag.

Nu hoppas vi TS skickar länk till Youtube (eller annat alternativ som ALLA kan ta del av).
Citera
2024-04-28, 02:29
  #16
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag föreslog ju Youtube. Ser du inte det? På Youtube kan man då höra den utan att man ens måste skapa konto => Alla kan lyssna.
På Spotify så kan man inte lyssna på den utan konto.

Jag vill inte skapa konto på Spotify och därmed kan jag inte lyssna. Väldigt många har inte konto på Spotify och när man då skapar en sån här tråd så bör man skicka länkar som alla kan ta del av. Bara ett förslag.

Nu hoppas vi TS skickar länk till Youtube (eller annat alternativ som ALLA kan ta del av).

Spotify har ca 600 miljoner aktiva användare. Du sa att ingen vettig människa använder Spotify idag.
Citera
2024-04-28, 05:02
  #17
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Spotify har ca 600 miljoner aktiva användare. Du sa att ingen vettig människa använder Spotify idag.

Tja, 600 miljoner är väl inget. Det finns ju flera miljarder som tror att det finns en gud och är därmed inte vettiga. Spotify ligger trots allt efter.
Citera
2024-04-28, 14:28
  #18
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Tja, 600 miljoner är väl inget. Det finns ju flera miljarder som tror att det finns en gud och är därmed inte vettiga. Spotify ligger trots allt efter.

Aa visst 600 miljoner användare är ingenting
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback