Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-04-28, 13:55
  #49
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
TS blev antagligen inte heller torkad i röven som barn. De intorkade bajskakorna orsakade infektioner, som senare spred sig till hjärnan.
Ja så är det nog.

Infektionen åt upp den lilla hjärnan han hade kvar efter att hans mamma tappade honom på klinkergolvet med huvudet före. Antigen är han en idiot eller bara trollar, men det är på grund av den lilla hjärnan som kroppen beter sig såhär.

TS du är en komplett idiot eller ett troll.
Citera
2024-04-28, 16:52
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
OK. Hur var/är det egentligen med torkningen av era små barn efter att de har varit på toaletten och bajsat? Torkade ni era barn i baken när de var små, eller nekade ni bara att göra att det helt o hållet?

Själv så nekade jag totalt att torka mina två barn när de var små, jag torkar mig själv i röven och that`s it. Jag sa alltid till min ex och nuvarande fru att jag kommer aldrig att torka barnen efter att de hade bajsat, och det gjorde jag inte heller. I bland när jag själv med mina barn (som är vuxna i dag), så ringde jag som oftast till deras farmor om de skulle på toaletten. Jag fick en del skit för detta, först o främst från mödrarna till mina två söner, samt mina egna föräldrar. Men det är inget fel med att man ej vill torka andra i röven, även om det är dina barn? Och jag tror inte heller att det är så ovanligt att en förälder nekar att göra det.

Är det fler pappor som känner sig igen här?

Varför i helvete sköter du inte dina barn? Tycker du det är äckligt eller vad är problemet? Är du en jävla fjolla? Värsta jag har hört, folk som du ska inte ha barn.
Citera
2024-04-28, 19:44
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Varför i helvete sköter du inte dina barn? Tycker du det är äckligt eller vad är problemet? Är du en jävla fjolla? Värsta jag har hört, folk som du ska inte ha barn.

Håller med.

Någon borde låsa in TS
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback