Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-28, 00:42
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brummar
I och med att du skriver här så har det ändå krupit in hjärnspöken hos dig.
Vette fan hur du lever i övrigt, men steroider är en stress och påfrestning för kroppen, går inte att komma undan, själv kör jag 100% nyktert när jag kurat, får mina 8h varje natt och har koll på kosten, att supa skallen i bitar på helgen och dra upp näsgodis kan sluta i katastrof, men som sagt, nybörjarnivåer och jag vet bålaberg som tryckt det fyrdubbla du gör med flera preparat så sprutorna varit en halvmeter långa.
Är du nojig och orolig, få ordning på livet i övrigt och se till att må bra istället, att addera steroider låter inte så vettigt just nu.


Ja vet inte vad du menar med hjärnspöken men kanske är det då, ont i bröstet har jag och hjärtat pulserar för snabbt enligt testerna.
Troligtvis pga tjacket i kombo med träning å inte av steroiderna då.

Alla verkar ju säga samma sak, att man kan köra betyydligt större doser än såhär utan att få komplikationer med hjärta å kärlsystem osv.
Det har alla jag känner också sagt innan jag skapade tråden.

Har skött kosten å sömnen bra för övrigt vilket jag glömde att nämna, det ända jag gjort fel är att blanda in en uppåtdrog i allt.

Har inte druckit alkohol eller varit ute å festat halva natten nån gång under tiden jag kurat eller 2 veckor dessförinnan.
Citera
2024-04-28, 00:45
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highfashion
Jag förstår dig helt. Är själv väl bevandrad i rusmedel och andra roligheter. Jag har aldrig dopat mig men jag vet hur potent tjacket är nuförtiden. Bara man tar amfetamin och dygnar någon dag kan ge en ordentliga hjärtklappningar och tilfälligt nedsatt kondition. Lite liknande symptomen du beskrev.

Ta det lite försiktigt så kommer det gå finfint. Se till att äta ordentligt och ta gärna mycket vitaminer samt magnesium och zink. Det är mitt tips till dig broder


Aaa det var dumt att ta tjack medans jag dopat mig och även dessförinnan när jag gjort det för att träna hårdare.

Ja tjacket nu för tiden är ju jävligt starkt många gånger, har använt vitamin tillskott samt zink och magnesium och skött sömnen relativt bra.
Minst 8 timmar utom enstaka nätter när jag behövt gå upp tidigt å bara fått 6 timmars sömn.
Citera
2024-04-28, 00:46
  #15
Avstängd
Brummars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeae
Ja vet inte vad du menar med hjärnspöken men kanske är det då, ont i bröstet har jag och hjärtat pulserar för snabbt enligt testerna.
Troligtvis pga tjacket i kombo med träning å inte av steroiderna då.

Alla verkar ju säga samma sak, att man kan köra betyydligt större doser än såhär utan att få komplikationer med hjärta å kärlsystem osv.
Det har alla jag känner också sagt innan jag skapade tråden.

Har skött kosten å sömnen bra för övrigt vilket jag glömde att nämna, det ända jag gjort fel är att blanda in en uppåtdrog i allt.

Har inte druckit alkohol eller varit ute å festat halva natten nån gång under tiden jag kurat eller 2 veckor dessförinnan.

Men för fan, du kan inte köra tjackrace och på allvar undra varför hjärtat rusar?
Lägg av med den smutsiga skiten och håll dig till steroiderna, skälet till att jag pratar om hjärnspöken är att du springer till vården, lite puls påslag får alla, man springer inte till vården varje gång det händer.
Sluta med tjack och tänk inte så mycket då lägger det sig, kör du tjack är det poänglöst med steroider, du får inte i dig näring och sover som ett cepe, lika vettigt dom att tanka jetbränsle i en död 240.
Citera
2024-04-28, 00:55
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brummar
Men för fan, du kan inte köra tjackrace och på allvar undra varför hjärtat rusar?
Lägg av med den smutsiga skiten och håll dig till steroiderna, skälet till att jag pratar om hjärnspöken är att du springer till vården, lite puls påslag får alla, man springer inte till vården varje gång det händer.
Sluta med tjack och tänk inte så mycket då lägger det sig, kör du tjack är det poänglöst med steroider, du får inte i dig näring och sover som ett cepe, lika vettigt dom att tanka jetbränsle i en död 240.

Fattar vad du menar, riktigt dumt att ta tjack i kombo med träning eller för den delen steroider vilket var ännu dummare att blanda tjacket med.

Har inte tagit några stora mängder tjack dock eftersom jag aldrig använt tjack i höga doser osv.
Har sovit mina timmar och ätit som jag ska trots tjacket, de är inte så svårt att äta på det om man tränar för då blir man ju så hungrig ändå liksom.

Men Aa då skippar ja tjacket å fortsätter kura bara.
Kosten, sömnen å kosttillskott har jag redan skött å kmr fortsätta göra det.

De var dumt att ta tjack i kombo med träningen från första början, ville bara orka träna längre å boosta på förbränningen innan kurandet började.
Nu räknar jag ju inte med att bränna fett liksom utan att bygga upp min massa.
Citera
2024-04-28, 03:59
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brummar
2 veckor!?

Då känner i alla fall jag inte ens av prylarna, EKG?
Helt ärligt, du låter jävligt lösskiten och harig av dig, du ska antagligen inte spä på din hypokondri med illegala preparat om du saknar pannbenet.

Kör du 1ML av teston? Aldrig förstått varför man skriver Mg och annat när det är vätska man skjuter in i skinkan med hjälp av en spruta?
1ml testosteron kan vara både 200mg och 250mg. Så det rätta är väl att skriva mg och inte ml!?
Citera
2024-04-28, 04:31
  #18
Medlem
Tänkte svara men en tjackis på steroider, vad säger man lixom? Har du lågt blodsocker?
Citera
2024-04-28, 12:45
  #19
Avstängd
Brummars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phixarn
1ml testosteron kan vara både 200mg och 250mg. Så det rätta är väl att skriva mg och inte ml!?

Inte fan vet jag, men det är en vätska man drar upp i en spruta som är graderad efter ML, lättare och enklare att förstå om man anger ML, tycker jag, speciellt om du har några preparat och drar i en spruta du fyllt med 5ML, lättare att förstå.
Citera
2024-04-28, 16:43
  #20
Medlem
Amfetamin och steroider är tyvärr en vanlig men extremt effektiv blandning. Inget jag själv hade laborerat med men du känner din kropp bäst. En regel eller utgångspunkt är däremot att om man behöver fråga eller råd om sin första kur då är man inte mogen för detta. Ska man inte tävla professionellt så ska man ge fan i steroiderna överhuvudtaget. Men vill du fortfarande så ska du ta absolut minsta möjliga dos och PROVA dig fram, om du inte gör så, så kommer du som idioterna på detta forum ta ett handfat av allt möjligt för att en kompis, kompis brorsa gjorde så och i bästa fall förstör du dina T värden och är tvungen att gå på TRT resten av livet.
Citera
2024-04-28, 16:55
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brummar
Inte fan vet jag, men det är en vätska man drar upp i en spruta som är graderad efter ML, lättare och enklare att förstå om man anger ML, tycker jag, speciellt om du har några preparat och drar i en spruta du fyllt med 5ML, lättare att förstå.
Man anger steroidanvändning i mg. Inte ml. Det du skriver är jättekonstigt.
__________________
Senast redigerad av DrL0c 2024-04-28 kl. 17:01.
Citera
2024-04-28, 17:10
  #22
Avstängd
Brummars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Man anger steroidanvändning i mg. Inte ml. Det du skriver är jättekonstigt.

Med tanke på att steroider kan komma i alla möjliga former så är det extremt konstigt att ange en vätska man tar i mg, vätska mäts i ml och uppåt.
Eller brukar du köpa 15 hekto läsk på Ica istället för 1,5L?
Käkar du D-bol så säger du såklart mg, skjuter du en vätska i skinkan borde du säga ML, jag tar en spruta med X antal ML var 5:e dag är betydligt tydligare än och börja säga mg om man tar exempelvis deca, testo och masterone.
Citera
2024-04-28, 17:19
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brummar
Med tanke på att steroider kan komma i alla möjliga former så är det extremt konstigt att ange en vätska man tar i mg, vätska mäts i ml och uppåt.
Eller brukar du köpa 15 hekto läsk på Ica istället för 1,5L?
Käkar du D-bol så säger du såklart mg, skjuter du en vätska i skinkan borde du säga ML, jag tar en spruta med X antal ML var 5:e dag är betydligt tydligare än och börja säga mg om man tar exempelvis deca, testo och masterone.
Du vet inte vad du pratar om och kan inte ha varit intresserad av steroider i mer än typ fem dagar. Men du kommer lära dig med tiden.
Citera
2024-04-28, 18:19
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aeae
Tjena. Klev på min första kur för lite drygt 2 veckor sen, har kört 350 deca + 350 TestoE
Per vecka.
Stuckit mig var 5e dag med 250mg vardera.
Ganska omgående så fick jag tryck i bröstkorgen, problem med andningen och sjukt kass kondition som förvärrades och åkte tillslut och kollade upp mig på sjukan.

EKG såg normalt ut, ultraljud på hjärtat visade att det slog lite väl ofta men inga andra fel med hjärtat.

Pulsen i viloläge var 100+ i ståendes position,
Liggandes efter lång vila låg den på 85.
Då hade de gått ca 48 timmar sen sista amfetamin intaget och 5 dagar sedan jag senast stuckit en spruta.

Kan ju tillägga att dum som jag är använde jag lite uppiggande i form av amfetamin sen 2 månader tillbaka och även under de 2 veckor jag kurat.
Har ju såklart inte berättat för sjukhuspersonalen om varken droger eller steroiderna eftersom att vi bor i ett land där transportstyrelsen får tillgång till sjukans journaler.

Är det lugnt att fortsätta kuren å ge fan i allt uppiggande ?
Har ju trots allt inte blivit några skador på kroppen än sålänge som de verkar, mer än att pulsen är rätt hög å att de smärtar i bröstet.
Vilket säkert bara beror på pulsen.

Har ej använt arimidex, nolva eller liknande ännu då jag ej fått några känningar som skulle tyda på början till gyno.

Hjälp uppskattas och än en gång, ja jag vet man ska inte ta tjack när man kurar det var korkat å ja skulle inte pressat hjärtat så hårt.
Lägg genast av med dessa onödiga och livsfarliga preparat. Din kropp har redan sagt ifrån och du har fått en varning. Nästa gång kanske det blir riktigt illa?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback