Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-29, 22:37
  #13
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Troligtvis behöver du inte en ai på 250mg e5d.

Men som någon sa så ska du ha det hemma även nolva. Du vill inte börja leta efter det när tutten redan växer.
2024-04-30, 11:28
  #14
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Ja det låter klokt. Man växer fint på 3-400mg i veckan styrka och hårdhet. Blås inte på mer än nödvändigt.

Ah det verkar vara en bra balans! Tack för feedbäcken.

Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Vad är målet? De låter snarare som du vill vara på 500 mg livet ut… Har du testat dina testonivåer för att fundera på TRT eller är det bara en ursäkt?

Planera en 8-12v kur först och främst. Sen kliver du av och sköter PCT ordentligt. När du är nykter och klartänkt kan du fatta dina långsiktiga beslut för just nu låter du nykär innan du ens satt första…

Jag menar inget illa med detta men ja tycker du låter mer som en missbrukare än en nyfiken nybörjare och det är inte optimalt!

Ha inte så bråttom o du behöver inte känna att du behöver prova dig fram. Det finns gott om dårar som ja som redan gjort det åt dig.

Jag har varit på non stop i många år med doserna du pratar om och ja kan inte rekommendera det med gott samvete

Tänk efter

Nae bara den att jag har googlat runt och kollat på dom med TRT gör. Och det verkade som att dom körde ganska länge innan dom slutade med injektionerna. Jag har gjort ett testo koll på Werlabds tror jag dom heter och ligger i en grå zon 12nol/L något, vet inte om jag har skrivit måtten rätt med det är 12 något.

Så med 250mg skulle man hamna på mellan 44-60 nano gram liter eller så. Då tänkte om man nödvändigtsvis skulle behöva avsluta sin kur. Men tänker att jag ska kura på kanske 12 veckor på 250mg e5d Entanthe men en PCT med Nolvadex men har inte riktigt förstått om jag ska ha Arimidex i mellan eller så. Liksom vad jag bör göra om jag får känningar i bröstet. Om Nolvadex hjälper direkt eller om jag ska ha Arimidex, kanske e samma men har inte riktigt koll på allt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Troligtvis behöver du inte en ai på 250mg e5d.

Men som någon sa så ska du ha det hemma även nolva. Du vill inte börja leta efter det när tutten redan växer.

Jag har Enanthe hemma två vails som har gått ut och en annan e påväg in. Sen så har jag Nolvadex eller Nolvadon men det e Tamoxifen 20mg, men det har också gått ut. Så sitter hemma och planerar min första kur.
2024-04-30, 16:24
  #15
Medlem
Warhearts avatar
Ett måste att ha hemma. Inte ett måste att använda.
2024-04-30, 21:05
  #16
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Ett måste att ha hemma. Inte ett måste att använda.

Jag reflekterar väldigt mycket över att använda det jag har hemma. Men är alltid lite kluven.
2024-05-02, 21:52
  #17
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Att ingen nämner hur primobolan och masteron sänker östrogen är helt förbluffande.

Att ingen nämner att det inte spelar någon roll vilken dos du går på, alla människor är olika i hur man reagerar på testosteron och hur hög konverteringen till östrogen är.

Jag känner folk som behöver AI på 125mg/v och en handfull som klarar av 1000-3000mg/v helt utan AI.

Allt handlar om hur mycket aromatasenzym din kropp har eftersom det är detta som konverterar testosteronet.

Mvh
2024-05-03, 11:21
  #18
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Att ingen nämner hur primobolan och masteron sänker östrogen är helt förbluffande.

Att ingen nämner att det inte spelar någon roll vilken dos du går på, alla människor är olika i hur man reagerar på testosteron och hur hög konverteringen till östrogen är.

Jag känner folk som behöver AI på 125mg/v och en handfull som klarar av 1000-3000mg/v helt utan AI.

Allt handlar om hur mycket aromatasenzym din kropp har eftersom det är detta som konverterar testosteronet.

Mvh

Alright! Tack för svar ska se om det går att kolla det på själ på något sätt.

🧐
2024-05-04, 16:16
  #19
Moderator
Kraftkarls avatar
(FB) Den stora tråden för små-/nybörjarfrågor II

/Moderator
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback