Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-05-11, 00:42
  #61
Medlem
Istället för att skämmas eller hitta på lögner så skulle jag vara brutalt ärlig. Då äger du din situation och det är starkt i sig. Genuina människor kommer uppskatta det oavsätt och de som behöver någon fake fasad är inget att ha ändå.
Citera
2024-05-11, 10:27
  #62
Medlem
Nico77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Sen är det faktiskt ok att dra nödlögner ibland.
"-Vad gjorde du i valborg? "-Ahh var över hos kusinen en sväng"
ingen kan bevisa det liksom, och en sväng kan vara 1 minut eller 11 timmar

Bara de som verkligen är fjollor ut i fingerspetsarna håller på med lögner. Lögner är framför allt och alltid, riktade mot sig själv. Varelser som sysslar med sådant saknar helt enkelt ryggrad och, den trygghet och säkerhet i sig själva, som bara går att finna genom att vända sig inåt. Utan dessa kvaliteter så finns ingen integritet, så då hittar man på ytterligare en lögn för sig själv som rättfärdigar övriga lögner. Patetiskt. Samhällets bottenskrap.
Citera
2024-05-11, 22:56
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristerhans
DU har nog rätt i att jag inte ska döma folk så lätt. Det är nog bara en känsla jag har som är grundad i låg självkänsla. Men jag har dåliga erfarenheter från plugget etc där man inte var cool nog utan mer en sidecharacter just för att man inte hade status
Lycka till, i vilket fall som helst. Jag har inte heller bästa självkänslan.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback